Przetargi.pl
II przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG Olkusz

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2010-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG Olkusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby UMiG w Olkuszu ujętego w załączniku nr 1 do specyfikacji. Dostawa sprzętu komputerowego odbędzie się do siedziby Zamawiającego: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1. W terminie do 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia (pisemnie lub emailem) zapotrzebowania przez Zamawiającego. 1. Wykonawca na dostarczone materiały eksploatacyjne zapewnia następujące gwarancję: a) min. 3 miesiące na: Listwy antyprzepięciowe, myszki, klawiatury; b) min. 6 miesięcy na: Tasiemki, bateria do ups-a; c) min. 1 rok na: Zasilacze; d) min. 2 lata na: PenDrive , Nagrywarka DVD/RW, przełączniki, pamięci, ups-y, drukarki, notebook; e) min. 3 lata na: Komputery, monitory. 2. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 3. Łączny czas naprawy od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjęcia dysku twardego z uszkodzonego komputera przed oddaniem go do serwisu Wykonawcy bez konsekwencji wynikających z utraty gwarancji poprzez naruszenie plomb gwarancyjnych. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonego sprzętu. 5. Zamawiający wymaga aby zamienniki tj. tasiemki były produktami w 100% nowymi - nie regenerowanymi. 6. Pod pojęciem zamienników fabrycznie nowych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak ich odpowiedników oryginalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach