Przetargi.pl
Dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie cyfrowych oraz analogowych łączy telekomunikacyjnych.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie cyfrowych oraz analogowych łączy telekomunikacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez KWP w Krakowie, od operatora telekomunikacyjnego, cyfrowych oraz analogowych łączy telekomunikacyjnych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca na własny koszt zapewni dostęp do poszczególnych węzłów łączności Zamawiającego, z wykorzystaniem infrastruktury kablowej. 3. Wykonawca w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji nie będzie instalował żadnych urządzeń radiowych na terenie należącym do Zamawiającego. 4. Trakty cyfrowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zakończone stykiem G.703/G.704 lub V.35/V.36 (zgodnie z danymi z załącznika nr 2 do SIWZ). 5. Parametry techniczne łączy teletransmisyjnych muszą być zgodne z obowiązującymi normami. 6. Wykonawca zapewni telefoniczne centrum obsługi zgłoszeń o awariach (uszkodzeniach) łączy dzierżawionych będących przedmiotem zamówienia, przyjmującym zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną i faksową. 7. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z maksymalnie 30% łączy. Przesłankami uprawniającymi do rezygnacji z dzierżawy łączy w danej relacji mogą być w szczególności: a) likwidacja działalności w lokalizacji, której dane łącze dotyczy, b) likwidacja danej jednostki Policji - zmiana zaszeregowania jednostki na niższą kategorie (np. Posterunek Policji na Rewir Dzielnicowych), 8. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zawieszenia usługi dzierżawy w wymiarze do 20% łączy. Przesłankami do czasowego zawieszenia usługi w wymiarze od 1 miesiąca do 4 miesięcy może być: -remont budynku uniemożliwiający pracę w danej jednostce -czasowe zawieszenie pracy w danej jednostce 9. Zamawiający powiadomi o fakcie zawieszenia usługi dzierżawy łącza do 30 dni przed terminem planowanego zawieszenia usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) z podziałem na zadania: Zadanie 1: 1 000,00 zł Zadanie 2: 1 000,00 zł Zadanie 3: 7 000,00 zł 2. Sposób oraz formy wnoszenia wadium opisane są w siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie to zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach