Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43 43
00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
REGON: 01525966300108 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II etap malowania pomieszczeń II p. oraz wymiana parapetów zewnętrznych w pokoju nauczycielskim w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Kruczkowskiego 12b w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-42/09). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń II p. oraz wymiana parapetów zewnętrznych w pokoju nauczycielskim w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Kruczkowskiego 12b w Warszawie. Zakres obejmuje: - usunięcie farby emulsyjnej i olejnej ze ścian i sufitów; - naprawa tynków; - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową ok. 1400 m2; - malowanie stolarki drzwiowej; - roboty stolarskie - demontaż i ponowny montaż obudów grzejnikowych, cokołów i odboi wraz z uzupełnieniem brakujących ww elementów; - wymiana parapetów zewnętrznych w pokoju nauczycielskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. (brutto). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przychód
Dodano: 2016-07-01 - przebudowa nawierzchni ulicy Magnolii w Pruszkowie
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa dróg w miejscowości Kłonowiec Koracz
Dodano: 2016-04-13 - Budowa drogi gminnej - ulicy Granicznej w miejscowości Maków
Dodano: 2016-04-12 - Przebudowa ulicy Szkolnej w Skaryszewie
Dodano: 2016-04-12 - Budowa drogi gminnej - ulicy Spornej w miejscowości Maków
Dodano: 2016-04-12 - Przebudowa nawierzchni ulicy Działkowej w Pruszkowie
Dodano: 2016-02-26 - Modernizacja z rozbudową i nadbudową budynku biurowo-administracyjnego przy ul. 10 Lutego 63 w Siedlcach na potrzeby Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Stoku Lackim - Etap I - dobudowanie klatki schodowej, wymiana dachu, rozebranie posadzek, odbicie glazury i terakoty, wybudowanie ścianek działowych, uzupełnienia tynków wewnętrznych, usunięcie starych powłok farby, wykonanie doświetlaczy, układanie przewodów instalacji elektrycznej i komputerowej.
Dodano: 2015-09-28 - Przebudowa nawierzchni ulicy Obrońców Pokoju od ul. Kościuszki do ul. Przemysłowej, Oraz budowa: a/ kanalizacji sanitarnej w ulicy Obrońców Pokoju od ul. Kościuszki do ul. Przemysłowej b/ kanalizacji deszczowej w ulicy Obrońców Pokoju od ul. Kościuszki do ul. Przemysłowej
Dodano: 2015-08-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 5 relacji Dobrosielice Zalesie do drogi krajowej nr 10
Dodano: 2015-07-04