Przetargi.pl
IFPS/56/09

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu ogłasza przetarg

  • Adres: 01-943 Warszawa, ul. Pstrowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8356670 , fax. 022 8355214
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
    ul. Pstrowskiego 1 1
    01-943 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8356670, fax. 022 8355214
    REGON: 01169209600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IFPS/56/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa - CATERINGU POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW INSTYTUTU FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU w WARSZAWIE ul. Zgrupowania AK Kampinos 1 - przez okres 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykaz (Załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 3 (trzech) usług cateringowych na rzecz jednostek służby zdrowia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - o wartości co najmniej 100.000,00 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje). 6. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa (w oryginale), zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum): a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, a także umocowanie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 1, 3, 4 niniejszego rozdziału, wystawione oddzielnie dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Rozdział V. Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy. Brak któregokolwiek z dokumentów lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji skutkować będzie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy odrzuceniem oferty. 1. Wypełniony poprawnie Formularz Oferty (załączniki nr 1. do specyfikacji). 2. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udokumentowana realizacja usług (referencje)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach