Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg
- Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 678 78 00 , fax. 43 6782701
- Data zamieszczenia: 2014-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
ul. Łęczycka 16 16
99-200 Poddębice, woj. łódzkie
tel. 43 678 78 00, fax. 43 6782701
REGON: 73093482600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
I Zjazd balneologiczny - impreza integracyjna w ramach projektu pn. Rehabilitacja balneologiczna marką turystyki zdrowotnej Powiatu Poddębickiego dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa III Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu imprezy masowej: I Zjazd balneologiczny - impreza integracyjna w ramach projektu pn. Rehabilitacja balneologiczna marką turystyki zdrowotnej Powiatu Poddębickiego dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Program artystyczny imprezy będzie obejmował: 1)rozpoczęcie imprezy i prowadzenie jej przez konferansjera; 2)występy artystyczne lokalnych artystów; czas trwania występów 1 godz.; 3)koncert zespołu suport-owego, czas trwania koncertu 1 godz. 30 minut; 4)koncert zespołu. Czas trwania koncertu: min. 75 min. + ewentualne bisy 5)koncert głównego artysty wraz z zespołem. Czas trwania koncertu: minimum 75 minut + ewentualne bisy; 6)zabawa taneczna z DJ-em. Czas trwania zabawy ok. 1 godz.; 7)zakończenie imprezy. 8)Impreza rozpocznie się o godz. 16.00 a zakończy o godz. 24.00. Do obowiązków Wykonawcy w ramach imprezy należy w szczególności: 1)zapewnienie sceny sprawnej technicznie, posiadającej niezbędne atesty, zadaszonej, osłoniętej z trzech stron o wymiarach 12x10m, posiadającej niezależne zasilanie oraz spełniającej wymagania (ridery techniczne) określone przez występujących artystów (montaż, demontaż, obsługa, transport); 2)zapewnienie nagłośnienia scenicznego zgodnego z wymaganiami występujących artystów - załącznik nr 1 do projektu umowy (montaż, demontaż, obsługa, transport); 3)zapewnienie oświetlenia scenicznego zgodnego z wymaganiami występujących artystów załącznik nr 1 do projektu umowy (montaż, demontaż, obsługa, transport); 4)zapewnienie wizualizacji artystycznej sceny min. 2 ekrany diodowe/telebimy o powierzchni min. 12 m2 (montaż, demontaż, obsługa, transport); 5)udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla artystów na próby od godz. 11.00 oraz Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy innych zespołów itp.) 6)zapewnienie ochrony imprezy masowej z zachowaniem wymagań określonych przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504 z późn. zm.), w tym: a)zapewnienie bezpieczeństwa osobom uczestniczącym w koncercie, w tym artystom na czas trwania prób i w trakcie koncertu; b)zapewnienie ochrony porządku publicznego poprzez ustawienie płotów zaporowych i osłonowych oraz odpowiednią liczbę pracowników ochrony; c)zabezpieczenie terenu dla publiczności, w tym zapewnienie bezpiecznych ciągów komunikacyjnych; d)zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym i przeciwpożarowym; 7)uzyskania stosownych zezwoleń niezbędnych przy organizacji tego typu imprezy oraz zawarcie umów niezbędnych przy organizacji tego typu imprezy, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62 poz. 504 z późn. zm.). Liczba uczestników imprezy szacowana jest na ok. 2.000 osób; 8)przygotowanie terenu, na którym odbędzie się impreza z zachowaniem wymagań higieniczno-sanitarnych oraz przepisów BHP (tj. odpowiedniej ilości toi-toiów, zabezpieczenie, rozstawienie i opróżnianie koszy); 9)wykonanie innych obowiązków spoczywających na organizatorze imprezy masowej a określonych przepisami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. Wymagania stawiane wykonawcy: 1)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4)Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja IV Forum Miast Partnerskich w Łodzi w dn. 9-12 października 2016 r. z udziałem gości z miast partnerskich Łodzi i przedstawicieli łódzkiego sektora kreatywnego, w ramach projektu Promocja gospodarcza łódzkiego sektora kreatywnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r
Dodano: 2016-06-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa.
Dodano: 2016-05-25 - Organizacja VIII. Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2016-04-15 - organizacja wydarzeń promocyjnych oraz zapewnienie wsparcia logistycznego do prowadzenia działań marketingowych Programu EXPO 2022 przy ubieganiu się Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie praw do organizacji wystawy International EXPO 2022 w Łodzi
Dodano: 2015-08-12 - realizacja koncepcji oraz wykonanie scenariusza i projektu szczegółowej aranżacji wystawy czasowej oraz scenariusza działań wspierających promocję Miasta Łodzi podczas EXPO 2015 w Mediolanie, przy użyciu różnych technik w tym m.in. multimedialnych, wizualnych i dźwiękowych
Dodano: 2015-07-14 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej
Dodano: 2015-04-08 - Organizacja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 207 000 Euro na usługę organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego na terenie Gminy Szadek
Dodano: 2015-03-06