Przetargi.pl
I etap rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Tłuczewo Gmina Linia

Gmina Linia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6768582, 6768594 , fax. 058 676 8588
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Linia
    ul. Turystyczna 15 15
    84-223 Linia, woj. pomorskie
    tel. 058 6768582, 6768594, fax. 058 676 8588
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Tłuczewo Gmina Linia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tłuczewo Gmina Linia, na działce nr 59/1 i 59/2 obręb Tłuczewo, gm. Linia. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - prace ziemne i przygotowanie placu budowy, -budowę nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych -budowę nowego ciągu technologicznego; - magazynu osadu; -rozbudowę o dodatkowe pomieszczenia i modernizację budynku technologicznego; - budowę stopnia mechanicznego oczyszczania ścieków; - likwidację istniejącego osadnika wstępnego z adaptacją na przepompownię technologiczną; - modernizację istniejącego ciągu technologicznego; - likwidację istniejącej przepompowni technologicznej i jej adaptacja na komorę zagęszczania i stabilizacji tlenowej osadów; - montaż systemu odwadniania osadu; - modernizacja systemu dozowania koagulantu; -przejęcie ścieków z miejscowości Strzepcz i Tłuczewo, - przebudowa systemu sterowania procesem oczyszczania ścieków -przeprowadzenie rozruchu technologicznego i oddanie obiektu do użytkowania, -wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji powykonawczej i dokumentacji techniczno- ruchowych urządzeń, opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wymaganych przepisami prawa budowlanego, przepisów BHP, przepisów przeciw pożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, wszelkich wymaganych przepisami szczegółowymi instrukcji obsługi, opracowań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów, sprawozdania z rozruchu. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 9 Przedmiar robót Załącznik Nr 10 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik Nr 11 Projekt budowlany - branża: plan zagospodarowania Załącznik Nr12 Projekt budowlany - branża: konstrukcje Załącznik Nr 13 Projekt budowlany - branża: architektoniczno - konstrukcyjna Załącznik Nr 14 Projekt budowlany - branża: sanitarna Załącznik Nr 15 Projekt budowlany - branża: elektryczna Załącznik Nr 16 Projekt budowlany - branża: technologia 1.3. Informacje dodatkowe: - przedmiot zamówienia należy wykonać biorąc pod uwagę warunki ustalone w decyzji oceny oddziaływania na środowisko - załącznik nr 8 do SIWZ, - wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - transport związany z realizacją inwestycji odbywać się powinien istniejącą drogą dojazdową. Drogę należy utrzymywać w stanie przejezdnym dla samochodów osobowych. - w przypadku uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania do rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Tłuczewie, Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji inwestycji i jej rozliczenia w sposób określony przez instytucję udzielającą dotacji. Zamawiający ubiega się o wsparcie realizacji inwestycji z RPO WP 2007-2013. CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 04.12. 2009 r. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sierakowicach O/ Linia Nr 91 8324 0001 0011 7027 2000 0060 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia w kasie urzędu lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zostanie ocenione według poniższych zasad : 1.1. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: wykazać się realizacją zadań związanych z budową, rozbudową, lub modernizacją co najmniej dwóch oczyszczalni ścieków, w tym co najmniej jednej o przepustowości nie mniejszej niż Qmax,d=700 m3/d i wartości inwestycji co najmniej 4 mln zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. 1.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: . a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby posiadające wskazane w ppkt a), b) i c) uprawnienia, muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalnościach przez tę samą osobę. . Zamawiający nie dopuszcza uprawnień w ograniczonym zakresie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 1.3. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, o których mowa w Rozdziale 10 pkt.1 ppkt. 1.1. SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie, o którym mowa w Rozdziale 11 pkt 5 SIWZ, zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ 8. uprawnienia osób wymienionych w Rozdziale 10 pkt. 1 ppkt. 1.2. SIWZ potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w Rozdziale 10 pkt. 1 ppkt.1.2. SIWZ. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. 11. Kosztorys ofertowy - sporządzony przy wykorzystaniu Załącznika nr 9 do SIWZ- Przedmiar robót. 12. Harmonogram rzeczowo finansowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 13. Wykaz podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-linia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach