Przetargi.pl
I etap remontu części magazynowej budynku MBP oraz zakup wyposażenia do filii bibliotecznych Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku, z podziałem na dwie części

Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 315 550 , fax. 542 315 594
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku
    ul. Warszawska 42687
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 315 550, fax. 542 315 594
    REGON: 28092700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.biblioteka.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap remontu części magazynowej budynku MBP oraz zakup wyposażenia do filii bibliotecznych Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku, z podziałem na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: I etap remontu części magazynowej budynku MBP oraz zakup wyposażenia do filii bibliotecznych Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zdzisława Arentowicza we Włocławku, z podziałem na dwie części: Część Nr 1: realizacja zadania pn. „I etap remontu części magazynowej budynku MBP przy ul. Warszawskiej 11/13 z montażem regałów przesuwnych”, w następujących pomieszczeniach: - magazyn książek; - magazyn prasy. Część Nr 2: realizacja zadania pn. „Zakup wyposażenia do filii bibliotecznych” w zakresie dostawy i montażu regałów bibliotecznych, w łącznej ilości 94 szt. segmentów podstawowych /jednostronnych/: - dla Filii Nr 1, ul. Grodzka 2F; - dla Filii Nr 2, ul. Dziewińska 17; - dla Filii Dziecięca Nr 2, ul. Dziewińska 17; - dla Filii Nr 7, ul. Kapitulna 22A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dla części Nr 1: Dokumentacja projektowa: - Projekt budowlano-wykonawczy branży budowlanej: I etap remontu części magazynowej budynku MBP przy ul. Warszawskiej 11/13 z montażem regałów przesuwnych, - Projekt budowlano-wykonawczy instalacyjny branża: elektryczna: I etap remontu części magazynowej budynku MBP przy ul. Warszawskiej 11/13 z montażem regałów przesuwnych, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiary robót (materiał pomocniczy), Dla części Nr 2: Opis: - Zadanie: Zakup wyposażenia do Filii Bibliotecznych – Regały biblioteczne stacjonarne, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. 2. UWAGA! 1) Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt budowlano-wykonawczy. 2) Projekt budowlano-wykonawczy branży budowlanej, zawiera szerszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia zakres robót budowlanych. Przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej należy przyjąć wykonanie, odmiennie od projektowanego: ilość Regałów przesuwnych – 307,40 m (poz.32 Przedmiaru robót), liczonej w mb pojedynczych półek. 3) zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: - dla Części Nr 1: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający przewiduje powtórzenie zamówienia w zakresie dostawy i montażu regałów przesuwnych”, w następujących pomieszczeniach: - magazyn książek; - magazyn prasy, zgodnie z przedmiarem w łącznej ilości 3432,40 m (liczonej w mb pojedynczych półek) regałów przesuwnych. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) tj. wszystkich czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie: wykonywania robót budowlanych remontowych, wykończeniowych, robót instalacyjnych elektrycznych oraz montażu mebli bibliotecznych i archiwalnych (pracownicy wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu zamówienia). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 22.09.2017 r. do godz. 10:00 w kwocie 4.000,00 zł tylko dla Części Nr 1 zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach