Przetargi.pl
I etap przebudowy dróg gminnych w ciągu Szabda - Belfort - Brodnica o długości 1 km od skrzyżowania z drogą powiatową Szabda - Mszano

Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
    REGON: 00053423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap przebudowy dróg gminnych w ciągu Szabda - Belfort - Brodnica o długości 1 km od skrzyżowania z drogą powiatową Szabda - Mszano
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi znajdującej się w ciągu dróg gminnych Szabda - Belfort - Brodnica o długości 1 km od skrzyżowania z drogą powiatową Szabda - Mszano. Zakres zadania obejmuje: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) wykonanie podbudowy - warstwa dolna i górna, c) wykonanie przepustów drogowych i podzjazdowych, d) wykonanie nawierzchni jedni - warstwa wiążąca + warstwa ścieralna, e) roboty wykończeniowe - wykonanie poboczy i profilowanie skarp. Z uwagi na to, że planowana inwestycja koliduje z istniejącą siecią TP Wykonawca zobowiązany jest do zlecenia jej przebudowy specjalistycznej firmie( tylko na odcinku objętym niniejszym postępowaniem). Powyższe musi zostać wykonane zgodnie z `Wytyczne technicznymi na zabezpieczenie i przebudowę istniejącej sieci TP` . `Wytyczne...` wraz z wykazem firm świadczących usługi projektowe i wykonawcze w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie działania Obszaru Eksploatacji Pionu Sieci w Bydgoszczy zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 - 13 do SIWZ. Załącznik nr 4 - lokalizacja planowanej inwestycji Załącznik nr 5 - część opisowa projektu budowlanego Załącznik nr 6 - zagospodarowanie terenu (1) Załącznik nr 7 - zagospodarowanie terenu (2) Załącznik nr 8 - przekroje poprzeczne Załącznik nr 9 - przekroje konstrukcyjne Załącznik nr 10 - przekroje normalne Załącznik nr 11 - profil podłużny Załącznik nr 12 - zjazdy z przepustami Załącznik nr 13 - SST
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postepowania każdy Wykonawca powinien dostarczyć jako część swojej oferty wpłatę wadium w wysokości 8.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub następujących formach: a) pieniądzu (Gospodarczy Bank Wielkopolski Oddział w Brodnicy 11161011880001800520000004); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawienień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolych do wykonania zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły `spełnia - nie spełnia`, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. Z 2007 r. z późn. zm.) należy dołączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 robót budowlanych o wartości co najmniej 400.000 PLN każda, w skład których wchodziło wykonanie nawierzchni bitumicznych. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp), b) kopię decyzji stwierdzającej nadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynierskiej w zakresie dróg oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa osoby, której zostanie powierzona funkcja kierownika budowy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach