Przetargi.pl
„Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP we Włoszczowie o masie całkowitej do 3,5 tony ”

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, Seminaryjska 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 47 802 2930 , fax. 47 802 2935
  • Data zamieszczenia: 2023-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    Seminaryjska 12
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 47 802 2930, fax. 47 802 2935
    REGON: 290727869
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP we Włoszczowie o masie całkowitej do 3,5 tony ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa dotyczy holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP we Włoszczowie o masie całkowitej do 3.2. Przedmiotem zamówienia jest holowanie i parkowanie „pojazdów samochodowych”, „pojazdów silnikowych” zwanych dalej w treści „pojazdami”, przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 § 1 KPK na koszt Policji z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50 a i art. 130 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych policji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi aktualną kopię licencji na drogowy transport rzeczy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie należy złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1 000,00 złotych.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie należy złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, przy realizacji zamówienia, sprzętem transportowym, spełniającym warunki techniczne (wpis w dowodzie rejestracyjnym, że jest to pojazd specjalny i ma ważne badania techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym) oraz spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (z dnia 31.12.2002 r. Dz. U. z 2016 poz. 2022), umożliwiającym usunięcie z miejsca zdarzenia oraz przetransportowania go w miejsce do przechowywania pojazdów, które zapewnia Wykonawca lub inne miejsce wskazane przez Policję:• Wykonawca musi posiadać samochody specjalne (lub mieć w dyspozycji) do holowania i transportu uszkodzonych pojazdów.• Posiadać (lub mieć w dyspozycji) niezbędny sprzęt do usuwania pojazdów z drogi oraz pobocza.• Wykonawca musi dysponować miejscem do parkowania (przechowywania) pojazdów lub ich części (parkingu): znajdującym się w odległości do 15 km od KPP we Włoszczowie. Na parkingu muszą znajdować się wyszczególnione miejsca do przetrzymywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych.• Posiadać minimum 1 kanał lub najazd (oświetlony, zabudowany) do dokonywania oględzin przez pracowników Policji i bezpłatne udostępniać go na żądanie pracowników Policji.• Posiadać jedno pomieszczenie (służące do przechowywania depozytów) właściwie zabezpieczone (zamknięte) na terenie parkingu do przechowywania części i elementów i rzeczy z parkowanego pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub zaginięciem. Pomieszczenie to powinno być wyposażone w regały (półki) do przechowywania deponowanych rzeczy z możliwością ich sortowania (oddzielenia).3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach