Przetargi.pl
Głęboko kompleksowa modernizacja energetyczna budynków A i B Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, Al. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8518888 , , fax. 74 8518888
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy
    Al. Niepodległości 8-10
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8518888 , , fax. 74 8518888
    REGON: 89072296500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazswidnica.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa - Jednostka rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboko kompleksowa modernizacja energetyczna budynków A i B Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Głęboko kompleksowa modernizacja energetyczna budynków A i B Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy". 2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych: 1) w zakresie budynku A: a) roboty rozbiórkowe związane między innymi z: ostrożnym demontażem z powierzchni elewacji budynku urządzeń technicznych, w tym klimatyzatorów, kamer, opraw oświetleniowych, wsporników montażowych tych urządzeń wraz z ich zabezpieczeniem i ponownym montażem po zakończeniu robót termomodernizacyjnych, demontażem rynien i rur spustowych, demontażem okien i zewnętrznej stolarki drzwiowej, rozebranie obróbek blacharskich, rozbiórką pokrycia dachowego oraz ołacenia, rozbiórka w całości instalacji odgromowej, rozebraniem cokołów, zbiciem zawilgoconych tynków zewnętrznych ścian i ościeży oraz zawilgoconych partii tynków wewnętrznych, b) roboty ciesielskie, w tym między innymi: częściowa wymiana murłat, słupów, krokwi, kleszczy / jętek /, wyrównywanie płaszczyzn połaci dachowych z użyciem obustronnych nadbitek, impregnacja całej więźby dachowej metodą dwukrotnego smarowania, wykonanie konstrukcji pod osadzenie wyłazu dachowego, c) wykonanie nowego pokrycia dachu z użyciem dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę wraz z montażem folii wiatrowej, montażem wyłazu dachowego, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, montażem płotków przeciwściegowych, elementów komunikacji typu ławy i stopnie kominiarskie, elementów wentylacyjnych d) wykonanie paroizolacji dachu i stropu w obrębie poddasza e) wykonanie nowego deskowania strychu z impregnacją elementów drewnianych, f) wykonanie ocieplenia skośnych połaci dachu przy użyciu wełny mineralnej gr. 18 cm, lambda = min. 0,034 W/mK, g) wykonanie ocieplenia poziomej części stropu nad poddaszem przy użyciu wełny mineralnej gr. 20 cm, lambda = min. 0,034 W/mK, h) wykonanie konstrukcji rusztów systemowych oraz okładziny w technologii suchej zabudowy połaci dachowych oraz powierzchni stropów w obrębie całego poddasza, i) roboty murowe, w tym: wykucie bruzd w ścianach zewnętrznych pod prowadzenie instalacji przebiegających po elewacji, ułożenie instalacji w bruzdach i zaprawienie bruzd, przemurowaniem kominów, j) wykonanie docieplenia ścian przy użyciu płyt z wełny mineralnej gr. 14 cm, lambda = min. 0,034 W/mK, k) wykonanie okładzin zewnętrznych z płytek wraz z hydrofobizacją, l) uzupełnienie tynków zewnętrznych w miejscach uprzedniego ich zbicia z użyciem tynków renowacyjnych, wysezonowanie i przygotowanie pod docieplenie w technologii BSO, m) wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. IV na powierzchniach przemurowanych kominów, n) uzupełnienie tynków wewnętrznych w miejscach ich uprzedniego zbicia z użyciem tynków renowacyjnych, staranne połączenie z tynkami istniejącymi, przetarcie w całości tynków w pomieszczeniach 1.10 i 1.11 na parterze budynku wraz robotami malarskimi i użyciem farb silikatowych w kolorze białym, o) gruntowanie i malowanie tynków zewnętrznych na powierzchniach ścian i kominów z użyciem farb silikatowych wg projektowanej kolorystyki, p) wykonanie obróbek blacharskich, q) montaż detali architektonicznych, r) wykonanie opaski betonowej z uszczelnieniem styku opaski ze ścianami budynku s) osuszenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych metodą bezinwazyjną, t) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, u) wykonanie ścianki oporowej w sąsiedztwie północnej ściany szczytowej wraz z wykonaniem i montażem balustrady ochronnej, v) montaż instalacji odgromowej wraz z badaniami, w) wymiana istniejących podejść odpływowych na nowe wraz z przeczyszczeniem odcinków kanalizacji i odtworzeniem nawierzchni, x) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED, y) wykucie bruzd i przebić w ścianach i stropach pod instalację c.o., z) wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem grzejników, badaniami i próbami technicznymi na zimno i na gorąco oraz regulacją instalacji, aa) miejscowe uzupełnienie tynków po montażu instalacji c.o. wraz z malowaniem, bb) montaż systemowych, stalowych koryt instalacyjnych o szer. 200 mm, pomiędzy budynkiem A i budynkiem portierni. 2) w zakresie budynku B: a) roboty rozbiórkowe związane m.in. z: ostrożnym demontażem z powierzchni elewacji budynku urządzeń technicznych, w tym klimatyzatorów, kamer, opraw oświetleniowych, wsporników montażowych tych urządzeń wraz z ich zabezpieczeniem i ponownym montażem po zakończeniu robót termomodernizacyjnych, rynien i rur spustowych, demontażem krat okiennych, ościeżnicy drzwiowej i drzwi do kotłowni, kratek wentylacyjnych, rozebranie obróbek blacharskich, demontażem przewodów odprowadzających instalacji odgromowej wraz z armaturą, rozbiórką pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki i pokrycia z papy asfaltowej na południowej parterowej przybudówce garażowej wraz z rozbiórką przekrycia dachowego ołacenia i deskowania, zbicie tynków zewnętrznych, rozebranie okładziny cokołu z płytek ceramicznych na dobudówce południowej, częściowe rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wzdłuż elewacji wraz z podbudową, skucie wystających fragmentów elewacji typu rolki z cegły celem wyrównania podłoża pod ocieplenie. UWAGA: • w przypadku demontażu urządzenia chłodzącego pomieszczenia serwerowni, Wykonawca zapewni na czas demontażu zastępczy układ chłodzenia pomieszczenia serwerowni, • przedmiot zamówienia nie obejmuje wyburzeń i zamurowań wskazanych na rys. 4/S projektu technicznego przebudowy c.o. b) roboty ciesielskie, w tym wymiana zniszczonych i naprawa uszkodzonych elementów drewnianych dachu południowej przybudówki garażowej, murłat, podwalin, krokwi, słupów, wyrównywanie płaszczyzn połaci dachowych z użyciem obustronnych nadbitek, impregnacja więźby dachowej metodą dwukrotnego smarowania, c) montaż nowego deskowania połaci dachowych dachu jw. d) wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną oraz pokrycia dachówką karpiówką, wraz z montażem elementów przekrycia dachowego z kontrłat i łat drewnianych, montażem folii wiatrowej, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych e) wykonanie docieplenia stropodachu przy użyciu wełny mineralnej gr. 18 cm, lambda = min. 0,035 W/mK wraz z zabezpieczeniem warstwy termoizolacyjnej folią paroizolacyjną, f) wykonanie docieplenia ścian wewnętrznych poddasza z przygotowaniem podłoża przy użyciu płyt z wełny mineralnej gr. 14 cm, lambda = min. 0,034 W/mK wraz z malowaniem, g) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych elewacji przy użyciu płyt z wełny mineralnej gr. 14 cm, lambda = min. 0,034 W/mK, h) przygotowanie podłoża, oczyszczenie, zmycie i gruntowanie oraz docieplenie strefy cokołowej budynku przeznaczonej do wykończenia płytką klinkierową, z użyciem styropianu ekstrudowanego gr. 14 cm lambda = min. 0,034 W/mK, i) wykonanie okładzin zewnętrznych z płytek klinkierowych wraz z hydrofobizacją ich powierzchni, j) przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, impregnacja grzybobójcza, gruntowanie wzmacniające i wyrównujące chłonność podłoża, k) wykonanie tynków uzupełniających oraz tynków podkładowych jako podłoża pod warstwę termoizolacyjną wraz z ich wysezonowaniem, l) wykonanie obróbek blacharskich, m) montaż detali architektonicznych, n) wykonanie opaski betonowej wraz z przygotowaniem podłoża, o) osuszenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych metodą bezinwazyjną, p) montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką obsadzenia (stolarka okienna o wsp. U ≤ 1,1 W/ m2K, stolarka drzwiowa o wsp. U ≤ 1,5 W/ m2K), q) gruntowanie i malowanie całej elewacji elewacji - powierzchni ścian, ościeży, detali architektonicznych z użyciem farb silikatowych wg projektowanej kolorystyki, r) roboty murowe w obrębie elewacji budynku B (bez wieży wspinali), s) montaż instalacji odgromowej wraz z badaniami, t) wymiana istniejących podejść odpływowych na nowe wraz z przeczyszczeniem odcinków kanalizacji i odtworzeniem nawierzchni, u) montaż stalowych słupków wysokości 130 cm nad terenem o średnicy dn 100 zabezpieczających naroża budynków A i B w miejscu przejazdu wraz z rozbiórką nawierzchni, podbudowy, betonowaniem i odtworzeniem nawierzchni, v) montaż systemowych, stalowych koryt instalacyjnych o szer. 200 mm, pomiędzy budynkiem A i budynkiem B oraz budynkiem B i budynkiem JRG mocowanych do ścian budynków na wys. ok. 4,5 m, w) montaż zabezpieczenia przeciw ptakom w formie pasów z kolcami detali architektonicznych, x) wykonanie odcinka doziemnej instalacji przesyłowej c.o. pomiędzy budynkami A i B wraz z robotami ziemnymi, i odtworzeniem nawierzchni, y) wymiana instalacji c.o. wraz z wykonaniem izolacji otulinami i próbami ciśnienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany budynku A (Załącznik nr 8 do SIWZ), projekt budowlany budynku B (Załącznik nr 9 do SIWZ), projekt techniczny (Załącznik nr 10 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowlanych budynku A (Załącznik nr 11), specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowlanych budynku B (Załącznik nr 12), przedmiary robót kwalifikowalnych (Załącznik nr 13 do SIWZ) oraz przedmiary robót niekwalifikowanych (Załącznik nr 14 do SIWZ), ERRATA do dokumentacji (Załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Wyspecyfikowane w dokumentacji materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. W załączniku nr 7 do SIWZ "ERRATA do dokumentacji" Zamawiający określił równoważność materiałów dla których podane są nazwy własne w dokumentacji projektowej. Zamawiający dla wszystkich znaków towarowych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przywołanych w dokumentacji przetargowej niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Wskazana w dokumentacji kolorystyka elewacji firmy STO jest wyłącznie wskazaniem oczekiwania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykonanie elewacji przy użyciu palety barw dowolnego producenta, pod warunkiem wykonania próbki elewacji o powierzchni minimum 1m x 1m i zaakceptowania koloru przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 poz. 1320) pracowników wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, tzw. "pracownicy fizyczni". Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Getin Banku nr 68 1560 0013 2005 6037 9000 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr PT.2370.11.2020 na zadanie pn.: „Głęboko kompleksowa modernizacja energetyczna budynków A i B Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie lub złożony osobiście w siedzibie Zamawiającego przy Alei Niepodległości 8-10 w Świdnicy – I piętro, sekretariat, a jego kopia w ofercie lub złożyć w oryginale w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. 6. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta lub postanowień uzależniających dochodzenie roszczeń od przedstawienia oryginału. 7. Zamawiający zaleca, aby wadium składane w formie elektronicznej przesłać na adres e-mail przetargi@strazswidnica.pl, z zastrzeżeniem iż wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalne jest również zapisanie pliku (wadium) na nośniku danych (np. płyta CD) i jego dołączenie do oferty lub złożenie osobiście w osobiście w siedzibie Zamawiającego przy Alei Niepodległości 8-10 w Świdnicy – I piętro, sekretariat. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,o których mowa w części III.4 pkt. 1-3 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, 10.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 11. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach