Przetargi.pl
Głęboka termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Czarnej Białostockiej w ramach projektu pn."Poprawa efetywnośći energetycznej budynku Zespołu Szkół w Czarnej Białostockiej"

Powiat Białostocki - Zespół Szkół w Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 101 072 , fax. 857 101 072
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białostocki - Zespół Szkół w Czarnej Białostockiej
    ul. Sienkiewicza 7
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 101 072, fax. 857 101 072
    REGON: 5024354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Czarnej Białostockiej w ramach projektu pn."Poprawa efetywnośći energetycznej budynku Zespołu Szkół w Czarnej Białostockiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest głęboka termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Czarnej Białostockiej w podziale na następujące części: Część I – roboty budowlane związane z dociepleniem budynku, ociepleniem ścian fundamentowych o powierzchni 283,9 m2, ociepleniem ścian zewnętrznych o powierzchni 1245,49 m2, ociepleniem stropodachu granulatem o powierzchni 1 000,22 m2, wymianę niewymienionej stolarki okiennej i drzwiowej, zlikwidowanie 2 szt. starych zbędnych okien piwnicy zamurowując otwory ścianą, pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Część II – modernizacja instalacji c. o. polegająca na : - demontażu instalacji istniejących i montaż nowej instalacji zgodnie z przedmiarem robót, - wymiana oświetlenia na LED, zgodnie z przedmiarem robót, - instalacja ciepłej wody zgodnie z przedmiarem robót. Część III – wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 20 kW, w tym montaż 80 szt. paneli polikrystalicznych o mocy 250W z oprzewodowaniem instalacji. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z projektem wykonawczym i przedmiarem robót, z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. Rozwiązania równoważne - wszelkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, szczególne procesy, normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy oraz art. 30 ust. 1-3 ustawy jakie przytoczono w dokumentacji projektowej oraz w pozostałych dokumentach - należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i w STWiOR oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie, np. certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako dowody potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w projekcie, albo deklaracje właściwości wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, STWiOR lub określoną normą oraz dokumentacją projektową. Użycie materiałów, urządzeń i wyposażenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiałów i urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona na okres związania ofertą wadium. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część I - 10 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zł); część II – 8 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy); część III – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: • w pieniądzu • w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • w gwarancjach bankowych • w gwarancjach ubezpieczeniowych • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zmianami). UWAGA! W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum firm, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach innych niż pieniężna winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zespołu Szkół w Czarnej Białostockiej: BANK PKO BP S.A. 47 1020 1332 0000 1802 0841 1185 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Poręczenia lub gwarancję bankową, gwarancję ubezpieczeniową należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego lub przekazać za pośrednictwem poczty. Za skuteczne wniesienie wadium w poręczeniu lub gwarancji Zamawiający uważa złożenie do terminu składania ofert oryginału poręczenia lub gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach