Przetargi.pl
Głęboka termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji w ramach projektu pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czernichów”, w szczególności budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie. 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT. 3. W ramach zadania planuje się wykonać następujące roboty budowlane: 1) Wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki okiennej na okna o Umin= 0,9 W/m2K, 16 szt. (pow. - 13,79 m2 pcv); 2) Termorenowacja dachu - docieplenie i izolacja dachu wraz z wymianą uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów, które uniemożliwiają osiągnięcie wymaganych parametrów cieplnych. Ocieplenie połaci dachowych nad pomieszczeniami ogrzewanymi wełną naturalną gr. 15cm (615 m2); 3) Budowa instalacji fotowoltaicznej - budowa instalacji fotowoltaicznej - 67 paneli (moduł PV 250WP); 4) Wymiana okien połaciowych - wymiana okien dachowych w związku z termorenowacją dachu w celu ograniczenia strat ciepła. 17 szt. o Umin=1,1 W/m2K, pow. 20,04 m2; 5) Wymiana stolarki drzwiowej - wymiana stolarki drzwiowej w celu ograniczenia strat ciepła. 9 szt. o Umin=1,3 W/m2K, pow. 17,1 m2; 6) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - izolacja termiczna stropu pod nieogrzewanym poddaszem płytami styropianowymi z MDF200+6mm o gr. 15 cm (pow. 219 m2); 7) Wymiana drzwi garażowych - bramy segmentowe garażowe podnoszone mechanicznie z napędem - 2 szt., pow. 24,26 m2; 8) Budowa instalacji wentylacji - budowa instalacji wentylacji NW z rekuperatorem i agregatem wody lodowej; 9) Ocieplenie ścian przy gruncie - termo- i hydroizolacja ścian fundamentowych przy gruncie - styrodur 10 cm z robotami towarzyszącymi, pow. 151,34 m2; 10) Ocieplenie stropu nad przejazdem - izolacja termiczna stropu płytami styropianowymi z MDF200+6mm, gr. 16 cm, pow. 57,3 m2; 11) Ocieplenie ścian zewnętrznych - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr.15 cm (1354,33 m2) - metodą lekka-mokra; z koniecznymi robotami towarzyszącymi; 12) Wymiana oświetlenia wbudowanego na oświetlenie w technologii LED - Wymiana oświetlenia wbudowanego w budynku na oświetlenie w technologii LED w celu zmniejszenia zużycia energii. 341 szt. opraw LED; 13) Ocieplenie ścian piwnic powyżej gruntu - ocieplenie ścian piwnic powyżej gruntu styropianem o gr. 10 cm, metodą lekką-mokrą, pow. 64,2 m2; 14) Instalacja centralnego ogrzewania - wymiana instalacji C.O. w całym budynku - 147 pkt. grzewczych; 15) Roboty budowlane towarzyszące - roboty budowlane towarzyszące niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynku. Prace związane z demontażem i montaże zadaszeń nad wejściami i wykuszem, obróbki blacharskie, demontaż i montaż istniejących parapetów, demontaż i montaż elementów z budynku. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty budowlane towarzyszące - niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynków. Wszystkie prace mają na celu uzyskanie parametrów zgodnych z WT 2021. 5. Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości funkcjonowania budynków w okresie prowadzonych robót budowlanych, zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Organizacja robót musi uwzględniać zabezpieczenie prac przed użytkownikami. 6. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczem budowy, 3) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, organizacją robót budowlanych przy ciągłej pracy obiektów, zabezpieczeniem terenu budowy, 4) dokumentację powykonawczą, w tym instrukcje eksploatacji urządzeń – 3 kpl., 5) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników, którzy będą obsługiwać urządzenia, 6) zabezpieczenie części budynku nie objętego zakresem robót przed zniszczeniem i dewastacją wynikającą z prowadzonych robót budowlanych w tym warunkami atmosferycznymi deszczem (zalaniem), śniegiem, wiatrem itp., 7) zapewnienie właściwego ogrzewania budynków w okresie grzewczym, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. oraz od 01.10.2020 r. do dnia zakończenia realizacji umowy. 8) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy oraz kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz w każdym tygodniu, 9) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) projekt budowlany – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki 9.1 i 9.2 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załączniki 10.1, 10.2 i 10.3 do SIWZ; 4) audyt energetyczny – załącznik nr 11 do SIWZ; 5) pozwolenie na budowę oraz zgłoszenie robót budowalnych – załącznik nr 12.1 i 12.2 do SIWZ. Uwaga: W ramach przedmiotowego zamówienia nie jest planowana wymiana źródła ciepła. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiarami robót i charakterystyką; 4) dla warunkami pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1155.2016 z dnia 25.10.2016 r.; 5) warunkami zgłoszenia robót budowlanych nr AB.V.6743.150.2016.SP z dnia 31.03.2016 r. 6) warunkami innych decyzji administracyjnych wydanych dla niniejszych inwestycji; 7) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 8) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 9) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20000,00 zł (dwadzieścia tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach