Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg
- Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
ul. Gminna 1
32-070 Czernichów, woj. małopolskie
tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
REGON: 53498300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji w ramach projektu pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czernichów”, w szczególności budynku wielofunkcyjnego w Czernichowie. 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT. 3. W ramach zadania planuje się wykonać następujące roboty budowlane: 1) Wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki okiennej na okna o Umin= 0,9 W/m2K, 16 szt. (pow. - 13,79 m2 pcv); 2) Termorenowacja dachu - docieplenie i izolacja dachu wraz z wymianą uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów, które uniemożliwiają osiągnięcie wymaganych parametrów cieplnych. Ocieplenie połaci dachowych nad pomieszczeniami ogrzewanymi wełną naturalną gr. 15cm (615 m2); 3) Budowa instalacji fotowoltaicznej - budowa instalacji fotowoltaicznej - 67 paneli (moduł PV 250WP); 4) Wymiana okien połaciowych - wymiana okien dachowych w związku z termorenowacją dachu w celu ograniczenia strat ciepła. 17 szt. o Umin=1,1 W/m2K, pow. 20,04 m2; 5) Wymiana stolarki drzwiowej - wymiana stolarki drzwiowej w celu ograniczenia strat ciepła. 9 szt. o Umin=1,3 W/m2K, pow. 17,1 m2; 6) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - izolacja termiczna stropu pod nieogrzewanym poddaszem płytami styropianowymi z MDF200+6mm o gr. 15 cm (pow. 219 m2); 7) Wymiana drzwi garażowych - bramy segmentowe garażowe podnoszone mechanicznie z napędem - 2 szt., pow. 24,26 m2; 8) Budowa instalacji wentylacji - budowa instalacji wentylacji NW z rekuperatorem i agregatem wody lodowej; 9) Ocieplenie ścian przy gruncie - termo- i hydroizolacja ścian fundamentowych przy gruncie - styrodur 10 cm z robotami towarzyszącymi, pow. 151,34 m2; 10) Ocieplenie stropu nad przejazdem - izolacja termiczna stropu płytami styropianowymi z MDF200+6mm, gr. 16 cm, pow. 57,3 m2; 11) Ocieplenie ścian zewnętrznych - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr.15 cm (1354,33 m2) - metodą lekka-mokra; z koniecznymi robotami towarzyszącymi; 12) Wymiana oświetlenia wbudowanego na oświetlenie w technologii LED - Wymiana oświetlenia wbudowanego w budynku na oświetlenie w technologii LED w celu zmniejszenia zużycia energii. 341 szt. opraw LED; 13) Ocieplenie ścian piwnic powyżej gruntu - ocieplenie ścian piwnic powyżej gruntu styropianem o gr. 10 cm, metodą lekką-mokrą, pow. 64,2 m2; 14) Instalacja centralnego ogrzewania - wymiana instalacji C.O. w całym budynku - 147 pkt. grzewczych; 15) Roboty budowlane towarzyszące - roboty budowlane towarzyszące niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynku. Prace związane z demontażem i montaże zadaszeń nad wejściami i wykuszem, obróbki blacharskie, demontaż i montaż istniejących parapetów, demontaż i montaż elementów z budynku. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty budowlane towarzyszące - niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynków. Wszystkie prace mają na celu uzyskanie parametrów zgodnych z WT 2021. 5. Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości funkcjonowania budynków w okresie prowadzonych robót budowlanych, zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Organizacja robót musi uwzględniać zabezpieczenie prac przed użytkownikami. 6. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczem budowy, 3) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, organizacją robót budowlanych przy ciągłej pracy obiektów, zabezpieczeniem terenu budowy, 4) dokumentację powykonawczą, w tym instrukcje eksploatacji urządzeń – 3 kpl., 5) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników, którzy będą obsługiwać urządzenia, 6) zabezpieczenie części budynku nie objętego zakresem robót przed zniszczeniem i dewastacją wynikającą z prowadzonych robót budowlanych w tym warunkami atmosferycznymi deszczem (zalaniem), śniegiem, wiatrem itp., 7) zapewnienie właściwego ogrzewania budynków w okresie grzewczym, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. oraz od 01.10.2020 r. do dnia zakończenia realizacji umowy. 8) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy oraz kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz w każdym tygodniu, 9) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) projekt budowlany – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki 9.1 i 9.2 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załączniki 10.1, 10.2 i 10.3 do SIWZ; 4) audyt energetyczny – załącznik nr 11 do SIWZ; 5) pozwolenie na budowę oraz zgłoszenie robót budowalnych – załącznik nr 12.1 i 12.2 do SIWZ. Uwaga: W ramach przedmiotowego zamówienia nie jest planowana wymiana źródła ciepła. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiarami robót i charakterystyką; 4) dla warunkami pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1155.2016 z dnia 25.10.2016 r.; 5) warunkami zgłoszenia robót budowlanych nr AB.V.6743.150.2016.SP z dnia 31.03.2016 r. 6) warunkami innych decyzji administracyjnych wydanych dla niniejszych inwestycji; 7) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 8) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 9) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20000,00 zł (dwadzieścia tysięcy 00/100 zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 – etap 2. wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-04-22 - „Remont drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 300 w Andrzejówce”
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz fotowoltaiki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Segment A przy ulicy Czecha
Dodano: 2024-04-22 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-04-19 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
Dodano: 2024-04-19