Przetargi.pl
„Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach”

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2021-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ryki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Rykach, przebudowie kotłowni gazowej wraz instalacją gazową i elektryczną na potrzeby tego pomieszczenia oraz malowanie ścian wewnątrz części pomieszczeń - w ramach projektu „Głęboka termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Rykach”. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 2.1. Głęboką termomodernizację budynku PSP nr 2: - ocieplenie i wykończenie ścian piwnic oraz fundamentowych, - ocieplenie i wykończenie ścian nadziemnych zewnętrznych, - ocieplenie i wykończenie stropodachów, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wyłazów dachowych, - wymiana parapetów wewnętrznych, - wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, - wykonanie opaski wokół budynku, - remont schodów zewnętrznych i pochylni, - remont pochylni dla niepełnosprawnych, - wymiana balustrad zewnętrznych, - demontaż zadaszeń wspornikowych i montaż nowych prefabrykowanych, - likwidacja przeszkleń z luksferów, - remont zsypów, - demontaż krat okiennych i montaż nowych, - remont kominów, - montaż budek dla ptaków, - malowanie wybranych elementów stalowych - demontaż istniejących i montaż nowych opraw oświetleniowych, - demontaż i montaż instalacji odgromowej - wykonanie instalacji fotowoltaicznej, - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pozostałych prac wynikających z dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ; 2.2. Przebudowę kotłowni gazowej: - remont wewnętrznej instalacji gazowej, - demontaż starych i montaż nowych pieców gazowych, - demontaż starych i wykonanie nowych kominów odprowadzających spaliny, - montaż zbiorników c.w.u., - wykonanie studni schładzającej, - remont pomieszczenia kotłowni, - wymianę instalacji c.o., - wymianę grzejników na stalowe płytowe, - doposażenie instalacji cieplnej w ciepłomierze, - demontaż istniejących i montaż nowych opraw oświetleniowych, - wykonanie pozostałych prac wynikających z dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1b do SIWZ; 2.3. Malowanie ścian wewnątrz: - dwukrotne malowanie ścian białą farbą emulsyjną - pomiędzy lamperią, a sufitem (w obrębie pomieszczeń, w tym korytarzy i klatek schodowych, za wyjątkiem pomieszczeń usytuowanych na kondygnacji podziemnej oraz sali gimnastycznej) o powierzchni szacowanej na 5475 m2; Adres inwestycji: Ryki, ul 15 PP Wilków AK 5, 08-500 Ryki, dz. nr 5127/4, jedn. ewid. 061604_4 Ryki-miasto, obręb 061604_4.0001 RYKI; Uwaga: Prace prowadzone na obiekcie czynnym (w okresie prowadzenia zajęć lekcyjnych) będą mogły być prowadzone pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę następujących wymagań: - zapewnienia odpowiedniej organizacji pracy, która nie będzie utrudniała prowadzenia zajęć lekcyjnych (w szczególności odpowiedniego zabezpieczenia przeciwpyłowego oraz ograniczenia hałasu), - właściwego wydzielenia i zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich (zwłaszcza uczniów), przy zachowaniu bezpiecznych dojść do budynku i spełnieniu warunków ewakuacji, - wykonywania prac w zakresie instalacji grzewczej w sposób zapewniający ciągłość ogrzewania budynku, tzn. nie prowadzenia prac związanych z przebudową kotłowni i modernizacją instalacji c.o. w okresie trwania sezonu grzewczego, - nie prowadzenia prac malarskich wewnątrz budynku, a także innych prac w obrębie pomieszczeń ogólnodostępnych w czasie trwania zajęć lekcyjnych (istnieje możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania danej części budynku szkoły w celu przeprowadzenia prac wewnątrz znajdujących tam pomieszczeń, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia szczegółowego harmonogramu takiego wyłączenia z Zamawiającym i Dyrekcją szkoły oraz odpowiedniego zabezpieczenia obszaru prowadzonych prac przed dostępem osób trzecich, zwłaszcza dzieci). 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiający zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia - składają się następujące opracowania, wchodzące w skład dokumentacji projektowej (stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ): - Wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy, - Projekt budowlany przebudowy kotłowni, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach