Gmina Chrzanów ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
REGON: 276257943 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej Gminy Chrzanów, w tym SP5, SPL, PS11, PSB, ŻM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej Gminy Chrzanów, w tym SP5, SPL, PS11, PSB, ŻM”: - Zadanie I – Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Michała Potaczały w Chrzanowie, - Zadanie II – Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach, - Zadanie III– Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Michała Potaczały w Chrzanowie, - Zadanie IV– Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach. W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: Z A D A N I E I– Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Michała Potaczały w Chrzanowie: 1.Zakres prac projektowych i robót: A. Prace projektowe polegające na: -wykonaniu inwentaryzacji obiektu w zakresie niezbędnym do modernizacji instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem szczegółowej dokumentacji fotograficznej modernizowanych pomieszczeń, - opracowaniu projektu budowlano – wykonawczego dla branży elektrycznej, - opracowaniu STWiORB, - opracowaniu przedmiaru, - opracowaniu kosztorysu, - opracowaniu planu BiOZ, projektu organizacji robót oraz instrukcji bezpiecznego wykonywania robót (IBWR), - opracowaniu rzeczowo – finansowego harmonogramu realizacji inwestycji, B. Roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację dla budynku: INSTALACJA ELEKTRYCZNA (OŚWIETLENIOWA) - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - wymiana przewodów wraz z osprzętem, - montaż nowych opraw oświetleniowych LED, - wymiana tablic rozdzielczych, - montaż czujek zmierzchowych i czujek ruchu oraz wyłączników czasowych, - montaż opomiarowania, - naprawa tynków, okładzin ściennych i wykonanie malowania po pracach związanych z modernizacją oświetlenia, - modernizacja instalacji gniazd wtykowych polegająca na: ▫ wymianie przewodów wraz z osprzętem, ▫ wymianie tablic rozdzielczych, ▫ naprawie tynków i wykonaniu malowania po pracach związanych z modernizacją instalacji gniazd wtykowych, Z A D A N I E II – Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach: 1. Zakres prac projektowych i robót: A. Prace projektowe polegające na: - wykonaniu inwentaryzacji obiektu w zakresie niezbędnym do modernizacji instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem szczegółowej dokumentacji fotograficznej modernizowanych pomieszczeń, - opracowaniu projektu budowlano – wykonawczego dla branży elektrycznej, - opracowaniu STWiORB, - opracowaniu przedmiaru, - opracowaniu kosztorysu, - opracowaniu planu BiOZ, projektu organizacji robót oraz instrukcji bezpiecznego wykonywania robót (IBWR), - opracowaniu rzeczowo – finansowego harmonogramu realizacji inwestycji, B. Roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację dla budynku: INSTALACJA ELEKTRYCZNA (OŚWIETLENIOWA) - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - wymiana przewodów wraz z osprzętem, - montaż nowych opraw oświetleniowych LED, - wymiana tablic rozdzielczych, - montaż czujek zmierzchowych i czujek ruchu oraz wyłączników czasowych, - montaż opomiarowania, - naprawa tynków, okładzin ściennych i wykonanie malowania po pracach związanych z modernizacją oświetlenia, - modernizacja instalacji gniazd wtykowych polegająca na: ▫ wymianie przewodów wraz z osprzętem, ▫ wymianie tablic rozdzielczych, ▫ naprawie tynków i wykonaniu malowania po pracach związanych z modernizacją instalacji gniazd wtykowych, Z A D A N I E III– Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Michała Potaczały w Chrzanowie: 1. Zakres prac projektowych i robót: A. Prace projektowe polegające na: - wykonaniu inwentaryzacji obiektu w zakresie niezbędnym do modernizacji centralnego ogrzewania, wodno – kanalizacyjnej wraz z wykonaniem szczegółowej dokumentacji fotograficznej modernizowanych pomieszczeń, - opracowaniu projektu budowlano – wykonawczego dla branży centralnego ogrzewania, wodno – kanalizacyjnej, - opracowaniu STWiORB, - opracowaniu przedmiaru, - opracowaniu kosztorysu, - opracowaniu planu BiOZ, projektu organizacji robót oraz instrukcji bezpiecznego wykonywania robót (IBWR), - opracowaniu rzeczowo – finansowego harmonogramu realizacji inwestycji, B. Roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację dla budynku: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: - wymiana grzejników na grzejniki płytowe z zaworami i głowicami termostatycznymi, - wymiana przewodów rurowych, - izolacja przewodów, - montaż zaworów podpionowych. Z A D A N I E IV– Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach: 1. Zakres prac projektowych i robót: A. Prace projektowe polegające na: - wykonaniu inwentaryzacji obiektu w zakresie niezbędnym do modernizacji centralnego ogrzewania, wodno – kanalizacyjnej wraz z wykonaniem szczegółowej dokumentacji fotograficznej modernizowanych pomieszczeń, - opracowaniu projektu budowlano – wykonawczego dla branży centralnego ogrzewania, wodno – kanalizacyjnej, - opracowaniu STWiORB, - opracowaniu przedmiaru, - opracowaniu kosztorysu, - opracowaniu planu BiOZ, projektu organizacji robót oraz instrukcji bezpiecznego wykonywania robót (IBWR), - opracowaniu rzeczowo – finansowego harmonogramu realizacji inwestycji, B. Roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację dla budynku: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: - wymiana grzejników na grzejniki płytowe z zaworami i głowicami termostatycznymi, - wymiana przewodów rurowych, - izolacja przewodów, - montaż zaworów podpionowych, - montaż licznika ciepła, - obudowa części przewodów instalacyjnych. Zamawiający planuje przeprowadzić oględziny terenu budowy. O terminie wizji Zamawiający poinformuje Wykonawców poprzez umieszczenie Zawiadomienia na swojej stronie internetowej. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: dla zadania I - 200.000,00 zł, dla zadania II - 200.000,00 zł, dla zadania III - 100.000,00 zł, dla zadania IV - 100.000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - dla zadania nr I - 2.000,00 zł - dla zadania nr II – 2.000,00 zł - dla zadania nr III – 1.200,00 zł - dla zadania nr IV - 1.100,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych nr 1575 K i 1572 K w m. Grybów
Dodano: 2024-07-16 - „Sporządzenie kompletnej dokumentacji technicznej dla kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagacie”
Dodano: 2024-07-09 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-06-28 - „Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
Dodano: 2024-06-25 - przygotowanie projektu stanowiska - modernizacja urządzenia do wytwarzania kompozytów
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla inwestycji: „Budowa zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Grzegorzowice Wielkie”
Dodano: 2024-06-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej".
Dodano: 2024-05-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na cztery części
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-05-21 - Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
Dodano: 2024-05-06