Przetargi.pl
GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

Urząd Gminy w Waśniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27425 Waśniów, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 646 026 , fax. 412 646 028
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Waśniowie
    Rynek 24
    27425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 646 026, fax. 412 646 028
    REGON: 55135500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WRAZ Z WYMIANĄ WYPOSAŻENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane: Zadanie 1: Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Waśniowie: Główne elementy zadania: 1 Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2 Roboty demontażowe 3 Roboty montażowe 4 Wykonanie docieplenia podłogi poddasza 5 Docieplenie ścian i wykonanie elewacji 6 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych 7 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych 8 Dostawa drzwi 9 Remont schodów zewnętrznych 10 Wykonanie instalacji odgromowej 11 Wykonanie dachu 12 Remont kominów 13 Dostawa liczników energii elektrycznej Zadanie 2: Modernizacja energetyczna budynku Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garbaczu. Główne elementy zadania: 1 Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2 Roboty demontażowe 3 Roboty montażowe 4 Wykonanie docieplenia podłogi poddasza 5 Docieplenie ścian i wykonanie elewacji 6 Wykonanie instalacji ciepłej wody i c.o. 7 Wykonanie kotłowni olejowej 8 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych 9 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych i solarnych 10 Dostawa drzwi 11 Remont schodów zewnętrznych 12 Wykonanie instalacji odgromowej 13 Wykonanie dachu 14 Dostawa liczników energii elektrycznej Zadanie 3: Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Waśniowie Główne elementy zadania: 1 Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2 Roboty demontażowe 3 Roboty montażowe 4 Wykonanie docieplenia podłogi poddasza 5 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych 6 Dostawa liczników energii elektrycznej Szczegółowy opis wszystkich robót dla przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4a i 4 b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). II. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonywanych robót: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru dwustronnego stolarki okiennej i drzwiowej; 2. Sposób podziału i kierunek otwierania stolarki okiennej i drzwiowej zostanie określony po przekazaniu terenu w uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru; 3. Wykonawca w wycenie bram uchylnych garażowych skalkuluje bramy ocieplane i kolorystykę wybraną przez Zamawiającego; 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania i przedstawienia min. 5 wersji projektów elewacji do wyboru przed wykonaniem zamówienia; 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru elewacji, oraz rodzaju tynku i jego uziarnienia dla termomodernizowanych budynków; 6. Zamawiający jako wymagane pokrycie dachów wybiera blachę trapezową i określa minimalną jej grubość na 0,5 mm. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru powłoki blachy, podbitki, oraz rynien dla termomodernizowanych budynków po przekazaniu terenu w uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru; 8. Zamawiający wymaga wykonania balustrad ze stali nierdzewnej; 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru rodzaju i koloru kostki brukowej wbudowywanej w trakcie realizacji zadania; 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru rodzaju i koloru gresu wbudowywanego w trakcie realizacji zadania; 11. Zamawiający wymaga aby instalacje wewnętrzne c.o. były wykonane ze stali węglowej; 12. Zamawiający wymaga aby zbiornik na olej opałowy miał objętość min 2000 Litrów i był budowy dwupłaszczowej. Dopuszcza się montaż dwóch zbiorników dwupłaszczowych o powierzchni 1 000 Litrów. 13. Zamawiający wymaga dostarczenia kotła olejowego o mocy min 64 KW do 85 KW o minimalnych parametrach: a) Dopuszczalna temperatura kotła na zasilaniu do 100 oC; b) Człony kotła wykonane z żeliwa; c) Chłodzona woda komora spalania; d) Ocieplenie min 80mm; e) Możliwość czyszczenia kotła od przodu po zdemontowaniu palnika; f) Palnik dedykowany dla dostarczanego rodzaju kotła; g) Sterownik wyposażony w dodatkowe zabezpieczenie przed przekroczeniem temperatury maksymalnej; 14. Zamawiający wymaga aby dostarczona instalacja fotowoltaiczna i solarna byłą zgodna z wymaganiami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); 15. Zamawiający składjąc ofertę jest zobligowany przedłożyć w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy harmonogram prac do zrealizowania z podziałem na etapy we wszystkich zadaniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: BS Ostrowiec Świętokrzyski o/ Waśniów, konto nr: 68 8507 0004 3008 8000 0026 0005 przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. 6) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale i dołączyć do oferty w osobnej kopercie. W ofercie należy złożyć kserokopię gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 i 13. 9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o której mowa w art. 25a ust.1 tejże ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 15) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub w terminie, o którym mowa w pkt. 11, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, wyklucza się z postępowania udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kwestionariusz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach