Przetargi.pl
„Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek ośrodka zdrowia w Nowym Wiśniczu”.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek ośrodka zdrowia w Nowym Wiśniczu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Nowym Wiśniczu, realizowana przez Gminę Nowy Wiśnicz, w ramach zadania pn.: Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek ośrodka zdrowia w Nowym Wiśniczu - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałania 4.3.2. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR., jako Zamawiający. b) wykonanie robót budowlanych ośrodka zdrowia w Nowym Wiśniczu, realizowanych przez Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu jako Zamawiający. 2. Zakres zamówienia udzielanego na rzecz Gminy Nowy Wiśnicz: 1) wykonanie prac termomodernizacyjnych: a) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją; b) montaż nawietrzaków okiennych w istniejącej stolarce okiennej niepodlegającej wymianie oraz w nowej podlegającej wymianie; c) ocieplenie ścian zewnętrznych; d) docieplenie ścian przy gruncie; e) ocieplenie stropu; f) wymiana drzwi zewnętrznych; g) wymiana okien zewnętrznych; h) montaż instalacji ciepłej wody użytkowej; i) wymiana kotłów gazowych oraz instalacji centralnego ogrzewania; j) wymiana oświetlenia z montażem paneli fotowoltaicznych. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy zaślepienie 13 otworów wlotowych ( siedliska wróbli domowych) znajdujących się na elewacji budynku ośrodka zdrowia , a po przeprowadzeniu remontu w miejscu zaślepionych otworów wyciąć stosowne kanały wlotowe stanowiące przedłużenie tych zaślepionych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, audyt energetyczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Zakres zamówienia udzielanego na rzecz Samodzielnego Publicznego Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu (wykonanie robót budowlanych) : a) remont instalacji wodociągowej zimnej wody oraz wewnętrznej kanalizacji sanitarnej; b) modernizacja układu zasilania wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznych do obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00zł ( słownie:piętnaście tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony druk „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione dokumenty: 1) Zbiorcze zestawienie cen— wg załącznika nr 1a do Formularza oferty 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Dowód wniesienia wadium 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach