Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
- Data zamieszczenia: 2019-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
REGON: 54887300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek Urzędu Miejskiego w Nowym Wiśniczu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Wiśniczu wykonywana w ramach zadania pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek Urzędu Miejskiego w Nowym Wiśniczu”. Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałania 4.3.2. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR. 2. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie prac termomodernizacyjnych: - docieplenie od zewnątrz styropianem ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu do ław fundamentowych; (modernizacja przegrody – ściana na gruncie); -docieplenie ścian zewnętrznych styropianem i wyprawą tynkarską; (modernizacja przegrody – ściana zewnętrzna -58; modernizacja przegrody – ściana zewnętrzna -50); -docieplenie stropu wewnętrznego pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną (modernizacja przegrody – strop wewnętrzny); -wymianę starych drewnianych, skrzynkowych okien na nowe PCV oraz montaż nawietrzaków higrosterowalnych ( modernizacja przegrody OZ-1 skrzynkowe „ Wentylacja grawitacyjna”); - wymianę drzwi istniejących na stalowe ( modernizacja przegrody DZ 3 - stalowe „ Wentylacja grawitacyjna”); - wymianę drzwi istniejących na nowe (modernizacja przegrody DZ-2 „ Wentylacja grawitacyjna); -modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej (modernizacja systemu cieplej wody użytkowej); - modernizację instalacji grzewczej ( modernizacja systemu grzewczego); - montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok.24,36 kWp ( montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok.24,36 kWp; -wymianę oświetlenia wbudowanego oraz inne prace elektryczne (wymiana oświetlenia wbudowanego oraz inne prace elektryczne); -pozostałe roboty budowlane związane z termomodernizacją ( wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie opaski budynku wraz z izolacją fundamentów, naprawa kominów, roboty odtworzeniowe jak np.: odtworzenie pomieszczeń wewnętrznych po wymianie instalacji , remont dachu) - ( pozostałe roboty budowlane związane z termomodernizacją w tym remont dachu); -pozostałe roboty budowlane związane z termomodernizacją - remont schodów zewnętrznych po dociepleniu. b) wykonanie pozostałych robót budowlanych: -wykonanie klimatyzacji; -przystosowanie instalacji elektrycznej do zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego; -wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie: instalacji siłowej z uwzględnieniem zasilania agregatu zewnętrznego instalacji klimatyzacji , gniazd wtyczkowych z uwzględnieniem gniazd do jednostek wewnętrznych instalacji klimatyzacji, instalacji nowych tablic rozdzielczych, wymianie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, wymiana wszystkich skrzyń elektrycznych na elewacjach budynku; -wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej; - remont instalacji wod-kan; -malowanie pomieszczeń urzędu ( ścian i sufitów) z wyłączeniem pomieszczeń na poziomie piwnic ; -remont elewacji frontowej (elewacja wschodnia) wraz z izolacją pionową ścian, drenażem opaskowym; -wykonanie drenażu opaskowego od strony parkingu ( strona zachodnia budynku); -remont kanalizacji deszczowej na parkingu budynku urzędu; -remont posadzek wewnątrz budynku; -wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej; -remont pomieszczenia WC na I piętrze; -wykonanie podbitki dachowej na budynku urzędu; -remont szachtów od strony parkingu ( na elewacji południowej). Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji telefonicznej i internetowej oraz telewizyjnej. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia !!! 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zamontowanych grzejnikach, w ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach sanitarnych, zastosował zawory termostatyczne wyposażone w głowice w wykonaniu antykradzieżowym. W pozostałych pomieszczeniach należy przewidzieć standardowe rozwiązania głowic. 2) Zamawiający wymaga, aby konstrukcja więźby dachowej w miejscu montażu paneli fotowoltaicznych była wzmocniona. 3) Dotyczy zakresu prac związanych z modernizacją instalacji grzewczej: − Zamawiający posiada następujący materiał: nowy kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 45 KW, przewody spalinowe, pompę obiegową, przeponowe naczynie zbiorcze o pojemności 100l. Wymienione powyżej materiały zostaną przekazane Wykonawcy do wbudowania w ramach prac związanych z modernizacją instalacji grzewczej. 4) Zamawiający informuje, że wskazane w projekcie branży elektrycznej Opis techniczny pkt.5.2. Panele fotowoltaiczne, wymagania dotyczące zastosowania paneli fotowoltaicznych w zakresie gwarancji na liniowy spadek mocy, powinny charakteryzować się 25 letnim okresem gwarancji na liniowy spadek mocy ( 85% mocy po 25 latach) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, audyt energetyczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 13.00. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 28.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05 - dostosowanie do przepisów bezpieczeństwa pożarowego budynku hali sportowej AGH przy ul.Piastowskiej 26a w Krakowie - KC-zp.272-438/23
Dodano: 2023-09-21 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-08-21 - Remont klatki schodowej i pomieszczeń przyległych w budynku Urzędu Gminy w Bochni
Dodano: 2023-07-07 - "Biblioteka – dostępna przestrzeń dla ludzi i książek – Etap 2: Przebudowa obecnych pomieszczeń bibliotecznych”
Dodano: 2023-06-30 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-06-21