Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 52 54 100
- Data zamieszczenia: 2018-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 52 54 100
REGON: 001022914 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, pod nazwą: „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37”. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) dokumentacji projektowo-technicznej - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) przedmiarach robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) opracowaniu pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1”. – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) audycie oświetlenia - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 6) niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37. W związku z tym, Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie). 3. Głęboka modernizacja budynku biurowego w Olsztynie ul. Lubelska 37 obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z Dokumentacją projektowo-techniczną – Załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarami robót – Załącznik nr 2 do SIWZ i zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym - Załącznik nr 6 do projektu umowy w poszczególnych latach: 1) zakres robót budowlanych objętych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 do wykonania w poszczególnych latach, polegających na; w 2018 roku: a) wymianie całości stolarki i ślusarki okiennej wraz z montażem nawiewników, b) modernizacji instalacji grzewczej polegającej na wymianie istniejącego węzła cieplnego z pełną automatyką, c) modernizacji oświetlenia wbudowanego poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED, w 2019 roku: a) dociepleniu ścian zewnętrznych, b) dociepleniu ścian piwnic zagłębionych, c) wymianie drzwi zewnętrznych i wrót garażowych, d) montażu instalacji fotowoltaicznej 2) zakres robót budowlanych nie objętych projektem współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach POIS/1.3.1/1/2015 do wykonania w 2018 roku polegających na: a) malowaniu (ściany i grzejniki) pomieszczeń biurowych, b) wymianie wykładziny w pomieszczeniach biurowych, c) wymiany zaworów termostatycznych i odpowietrzających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w następującej wysokości: 20.000,00 zł (słownie: Dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wadium wnosi pełnomocnik lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona skutecznie wniesionym wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 5. Wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 110). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Olsztyn, nr rachunku: 25 1010 1397 0033 0413 9120 0000. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – Modernizacja budynku – projekt UE; 2801-ILZ.260.11.2018”. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, 2) wskazane jest aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty, 3) Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu: 1) powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz powinno zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty na pierwsze żądanie kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 2) oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, Kancelaria - pok. 19 parter, w tym przypadku należy je spakować i opisać, tak jak ofertę, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Dziale XII SIWZ, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczące tych podmiotów na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: a) dokumenty dotyczące charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, b) dokumenty dotyczące zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (np. poprzez przedłożenie umów regulujących stosunki łączące Wykonawcę z tymi podmiotami). 3. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału 1ub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) dokumenty wymienione w Dziale VIII.III ETAP 3 - ust. 1 pkt 1-4 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów; 2) odpowiednie dokumenty wymienione w Dziale VIII.III ETAP 3 – ust. 2 pkt 1-3 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów, 3) w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może zażądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, - jeżeli nie wynika to z treści zobowiązania, o którym mowa w Dziale VIII.I ETAP I ust. 1 pkt 5) SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
Dodano: 2024-07-17 - „Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap II”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń 134, 202 Wydziału Bioinżynierii Zwierząt w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1876N na odcinku Dąbrowskie – Wiśniowo Ełckie
Dodano: 2024-07-17 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_III przetarg"
Dodano: 2024-07-16 - Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach
Dodano: 2024-07-12 - " POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDOWĘ
Dodano: 2024-07-12 - " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kancelarii Leśnictwa Warlity wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja dachu na budynku mieszkalnym w Prostkach przy ul. 1 Maja 28
Dodano: 2024-07-05