Przetargi.pl
Geodezyjne opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy i Odry w wybranych odcinkach na terenie Wrocławia oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do regulowania stanu prawnego wybranych nieruchomości.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Geodezyjne opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy i Odry w wybranych odcinkach na terenie Wrocławia oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do regulowania stanu prawnego wybranych nieruchomości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Geodezyjne opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy i Odry w wybranych odcinkach na terenie Wrocławia oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do regulowania stanu prawnego wybranych nieruchomości CZĘŚĆ I- rzeka Oława w km 0+000-6+600, Wrocław - obręby ewidencyjne: Południe, Rakowiec, Książe Małe, Bierdzany, Świątniki, Opatowice. CZĘŚĆ II- rzeka Odra, Wrocław - działki ewidencyjne nr: 1/2 (AM-14), 42 (AM-22), 1/2 (AM-24) obręb Osobowice; 3 (AM-5) obręb Bartoszowice; 9 (AM-13) obręb Strachocin; 11/11 (AM-7) obręb Dąbie; 1 (AM-1) obręb Opatowice; 39/4 (AM-31), 1 (AM-3), 1 (AM-4) obręb Plac Grunwaldzki; 27 (AM-28) obręb Kowale; 1/2 (AM-1) obręb Zacisze; 1 (AM-2) obręb Rędzin; 8 (AM-28) obręb Swojczyce. CZĘŚĆ III, Obiekt 1 - Zbiornik Mirsk, m. Mirsk, obręb ewidencyjny Mirsk-3, działka nr 315 CZĘŚĆ III, Obiekt 2 - Zbiornik Bukówka, gm. Lubawka, obręb ewidencyjny Bukówka, działka nr 460/2. Część I - Geodezyjne opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy i Odry w wybranych odcinkach na terenie Wrocławia oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do regulowania stanu prawnego wybranych nieruchomości. Zamówienie obejmuje: wnikliwą analizę stanu prawnego gruntów, badanie ksiąg wieczystych, wyjaśnienie rozbieżności i doprowadzenie do zgodności w stanie prawnym gruntów, określenie współrzędnych punktów załamania linii brzegu rzeki Oławy, rozliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i użytków gruntowych, sporządzenie uwierzytelnionej dokumentacji z rozliczenia powierzchni działek i użytków zgodnie z projektem rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy, zakup map ewidencji gruntów. Część II - Geodezyjne opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy i Odry w wybranych odcinkach na terenie Wrocławia oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do regulowania stanu prawnego wybranych nieruchomości. Zamówienie obejmuje: wnikliwą analizę stanu prawnego gruntów, badanie ksiąg wieczystych, wyjaśnienie rozbieżności i doprowadzenie do zgodności w stanie prawnym gruntów, określenie współrzędnych punktów załamania linii brzegu rzeki Odry, rozliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i użytków gruntowych, sporządzenie uwierzytelnionej dokumentacji z rozliczenia powierzchni działek i użytków zgodnie z projektem rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Odry, zakup map ewidencji gruntów. Część III - Geodezyjne opracowanie projektu rozgraniczenia gruntów pod wodami od gruntów przyległych rzeki Oławy i Odry w wybranych odcinkach na terenie Wrocławia oraz przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do regulowania stanu prawnego wybranych nieruchomości. Zamówienie obejmuje: wnikliwą analizę stanu prawnego gruntów, badanie ksiąg wieczystych, wyjaśnienie rozbieżności i doprowadzenie do zgodności w stanie prawnym gruntów, aktualizację użytków gruntowych, podział działki ewidencyjnej, sporządzenie uwierzytelnionej dokumentacji z podziału działek i aktualizacji użytków, zakup map ewidencji gruntów. Przedmiot zamówienia dla części I, II, III objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 12 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali: Część I 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie wykonanych przez wykonawcę w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia: wykazanie doświadczenia Wykonawcy w zakresie opracowania kompleksowej geodezyjnej dokumentacji do uregulowania stanu prawnego - podział działek dla min. trzydziestu działek. oraz wykazanie doświadczenia Wykonawcy w aktualizacji użytków gruntowych dla min. dwudziestu działek. oraz wykazanie doświadczenia Wykonawcy w zakresie prac związanych z ustaleniem linii brzegu dla min. trzech obiektów wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług. 3. Dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. jedno stanowisko komputerowe wraz z oprogramowaniem w tym geodezyjnym 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, tj. wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 na podstawie art. 42 i 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, ze zm.) 5. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Część II 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie wykonanych przez wykonawcę w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia: wykazanie doświadczenia Wykonawcy w zakresie opracowania kompleksowej geodezyjnej dokumentacji do uregulowania stanu prawnego - podział działek dla min. trzydziestu działek. oraz wykazanie doświadczenia Wykonawcy w aktualizacji użytków gruntowych dla min. dwudziestu działek. oraz wykazanie doświadczenia Wykonawcy w zakresie prac związanych z ustaleniem linii brzegu dla min. trzech obiektów wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług. 3. Dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. jedno stanowisko komputerowe wraz z oprogramowaniem w tym geodezyjnym 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, tj. wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 na podstawie art. 42 i 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, ze zm.) 5. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 40 tys. zł. 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. CZĘŚĆ III 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie wykonanych przez wykonawcę w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia: wykazanie doświadczenia Wykonawcy w zakresie opracowania kompleksowej geodezyjnej dokumentacji do uregulowania stanu prawnego - podział działek dla min. trzydziestu działek. oraz wykazanie doświadczenia Wykonawcy w aktualizacji użytków gruntowych dla min. dwudziestu działek wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług. 3. Dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. - jeden zestaw total-station i niwelator - jedno stanowisko komputerowe wraz z oprogramowaniem w tym geodezyjnym 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, tj. wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 na podstawie art. 42 i 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, ze zm.) 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA CZesCI: I, II III 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: referencje) 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 8 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 oraz 2 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (dla częśći I i częśći II) 12. Wyceniony Szczegółowy kosztorys ofertowy 13. Oferta cenowa - Formularz ofertowy. 14. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach