Przetargi.pl
GALICYJSKI RYNEK - BUDOWA

Muzeum Budownictwa Ludowego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Traugutta 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 463-09-04 , fax. 013 463-53-81
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Budownictwa Ludowego
    ul. Traugutta 3 3
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 463-09-04, fax. 013 463-53-81
    REGON: 00027719600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mblsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GALICYJSKI RYNEK - BUDOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Galicyjski Rynek - budowa w zakresie robót : -Wykopy i nasypy fundamentowe pod obiekty kubaturowe -Budowa stanów zerowych domów i obiektów małej architektury -Budowa systemu odwodnienia deszczowego -Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej -Budowa przepustów na końcach rowu odwadniającego i mostka pieszego przez rów -Budowa linii zasilającej NN, przyłączy elektroenergetycznych i kanalizacji teletechnicznej -Budowa przyłączy gazowych i gazowego oświetlenia zewnętrznego ze słupami oświetleniowymi -Wykonanie nasypów zmieniających niweletę terenu -Budowa części nadziemnych domów i obiektów małej architektury wraz z instalacjami wewnętrznymi -Utwardzenie terenu - budowa jezdni, chodników, nawierzchni placu Rynku i mostka pieszego -Budowa ogrodzeń, obudów hydrantów, ustawienie koszów na śmieci -Urządzenie terenów zielonych - rozplantowanie humusu, posadzenie zieleni, założenie trawników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 480 000,00 zł (słownie : czterysta osiemdziesiąt tysięcy złotych) zgodnie z opisem w punkcie 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów wymaganych do przedłożenia w punkcie 8 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dokumenty wymienione w pkt. 8.1 ( od 8.1.1 do 8.1.2 ) SIWZ należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopie umowy określającą m.in. zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji wspólnego zadania, oraz solidarną odpowiedzialność Wykonawców. Umowa winna być zawarta co najmniej na okres Umowy o realizację zamówienia. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały wyszczególnione w punkcie 8 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skansen.mblsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach