Przetargi.pl
Galicyjski Rynek - Budowa

Muzeum Budownictwa Ludowego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Traugutta 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 463-09-04 , fax. 013 463-53-81
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Budownictwa Ludowego
    ul. Traugutta 3 3
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 463-09-04, fax. 013 463-53-81
    REGON: 00027719600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mblsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Galicyjski Rynek - Budowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Galicyjski Rynek - budowa sektora miejskiego w Parku Etnograficznym w Sanoku w zakresie robót : -Wykopy i nasypy fundamentowe pod obiekty kubaturowe -Budowa stanów zerowych domów i obiektów małej architektury -Budowa systemu odwodnienia deszczowego -Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej -Budowa przepustów na końcach rowu odwadniającego i mostka pieszego przez rów -Budowa linii zasilającej NN, przyłączy elektroenergetycznych i kanalizacji teletechnicznej -Budowa przyłączy gazowych i gazowego oświetlenia zewnętrznego ze słupami oświetleniowymi -Wykonanie nasypów zmieniających niweletę terenu -Budowa części nadziemnych domów i obiektów małej architektury wraz z instalacjami wewnętrznymi -Utwardzenie terenu - budowa jezdni, chodników, nawierzchni placu Rynku i mostka pieszego -Budowa ogrodzeń, obudów hydrantów, ustawienie koszów na śmieci -Urządzenie terenów zielonych - rozplantowanie humusu, posadzenie zieleni, założenie trawników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 480 000,00 zł (słownie : czterysta osiemdziesiąt tysięcy złotych). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1.1 Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 1.2 Posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie ) - warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że : a/ w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej : - trzy roboty budowlane w muzeach na wolnym powietrzu w zakresie budowy lub remontów obiektów drewnianych w tradycyjnej technice zrębowej lub trzy takie roboty przy zabytkowych obiektach drewnianych (w rozumieniu art. 6, ust. 1, pkt 1, lit. c, w związku z art. 7 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku, Dz. U. 162, poz. 1568 ze zmianami) z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji (od Wojewódzkich Konserwatorów Zabytków ) potwierdzających wartość, termin wykonania oraz, że roboty te zostały wykonane należycie, - dwie szerokoprzestrzenne roboty brukarskie w obrębie zabytkowych założeń urbanistycznych porównywalne powierzchniowo z przedmiotowym zamówieniem, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji potwierdzających, wartość, termin wykonania oraz, że roboty te zostały wykonane należycie, b/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - kierownik budowy posiadający uprawnienia branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadający aktualne zaświadczenie od Konserwatora Zabytków zezwalające na kierowanie pracami remontowo konserwatorskimi w zakresie ogólnobudowlano-konstrukcyjnym, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, pełniący w ciągu ostatnich 5 lat funkcję kierownika budowy, posiadający uprawnienia branży konstrukcyjno - budowlanej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownik robót sanitarnych - pełniący w ciągu 5 lat funkcję kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami branży sanitarnej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownik robót elektrycznych - pełniący w ciągu 5 lat funkcję kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami branży elektrycznej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć w formie załącznika wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien załączyć również uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy wykażą, że posiadają : - średni roczny przychód netto ze sprzedaży towarów i usług oraz operacji finansowych za trzy ostatnie pełne lata obrachunkowe w wysokości, co najmniej 4 000 000,00 złotych, w tym celu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : - bilans, rachunek zysków i strat, informację dodatkową, opinię biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu finansowym, a przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - środki finansowe w wysokości min. 1 000 000,00 złotych lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości, w tym celu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : - aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek o kwocie posiadanych przez Wykonawcę środków oraz zdolności kredytowej na wymaganą kwotę ( tj. 1 000 000,00 min zł ) wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia min. 4 000 000,00 złotych, w tym celu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : - aktualną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 4 000 000,00 złotych ( Wykonawca, którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi przedstawić aktualną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia z którego wynikać będzie, że ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmuje terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ), a także ubezpieczenie powinno obejmować : -szkody na osobie lub na mieniu wyrządzone osobom trzecim -szkody powstałe w czasie trwania prac bez względu na czas zgłoszenia roszczeń -szkody w mieniu lub na osobie powstałe po przekazaniu obiektu po wykonanych pracach, wynikłe z nienależytego wykonania prac. 1.3 Spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ). 2. Dokumenty wymienione w pkt. 1 ( 1.1 do 1.2 ) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mblsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach