Przetargi.pl
Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2017 roku, przez 24 godziny na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Fizyczna obsługa szatni oraz recepcji w Łódzkim Domu Kultury.

Łódzki Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633 98 00 wew. 234 , fax. 042 633 70 96
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Dom Kultury
    ul. Traugutta 18
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633 98 00 wew. 234, fax. 042 633 70 96
    REGON: 27827300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2017 roku, przez 24 godziny na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Fizyczna obsługa szatni oraz recepcji w Łódzkim Domu Kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi ochrony osób i mienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest stała ochrona realizowana przez jedną osobę w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi przy ulicy Romualda Traugutta 18 przez 24 godziny na dobę, ze wsparciem załogi interwencyjnej. 1.2 Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona przez 24 godziny na dobę, zmianowo we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta, polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) przez kwalifikowanych pracowników. 1.3 Czas świadczenia usług - we wszystkie robocze dni tygodnia, a także soboty, niedziele i święta - łącznie, nieprzerwanie 24 h (na dobę). - średnio dwie osoby podczas imprez organizowanych w obiekcie – na zgłoszenie Zamawiającego, w godzinach przez niego wskazanych - średnio 3 razy w miesiącu przez maksymalnie 8 h. 2. Obsługa szatni. 2.1 Stała bezpośrednia obsługa fizyczna szatni przez 12 godzin na dobę we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta. 2.2 Obsługa powinna być świadczona w godzinach: - we wszystkie robocze dni tygodnia, a także soboty, niedziele i święta zgodnie z dostarczonym harmonogramem pracy, przez Zamawiającego. - maksymalny wymiar czasu pracy obsługi szatni nie przekroczy 14 godzin/dobę. Średni wymiar czasu pracy wyniesie 12 godzin/dobę w miesiącu. - w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień obsługa fizyczna szatni jest doraźna. - dodatkowo jedna osoba podczas imprez organizowanych w obiekcie w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. Wymiar godzin pracy nie przekroczy średnio 48 godzin/miesiąc. - dodatkowo jedna osoba podczas imprez organizowanych w obiekcie – na zgłoszenie Zamawiającego, w godzinach przez niego wskazanych - średnio 36 godzin/miesiąc. 3. Obsługa recepcji – dodatkowo opcjonalnie po potwierdzeniu przez Zamawiającego 3.1 Stała bezpośrednia obsługa fizyczna recepcji co najwyżej przez 12 godzin na dobę zmianowo we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta od 1 sierpnia 2017 r. do końca trwania umowy. 3.2 Obsługa powinna być świadczona w godzinach: - we wszystkie robocze dni tygodnia, a także soboty, niedziele i święta zmianowo zgodnie z dostarczonym harmonogramem pracy, przez Zamawiającego. - czas zmiany wynosi co najwyżej 12 godzin - świadczona usługa obejmuje co najwyżej 372 godzin na miesiąc w okresie trwania umowy. 4. Ochrona dodatkowa. 4.1 Zamawiający informuje i zastrzega sobie prawo do wykorzystania tylu godzin ochrony dodatkowej, oraz dodatkowej obsługi szatni oraz recepcji ile jest niezbędne w razie nieprzewidzianych sytuacji. Zamawiający płaci w konsekwencji tylko kwotę wynikającą z ilości faktycznie wykorzystanych godzin dodatkowej ochrony, obsługi szatni oraz recepcji. Usługa dodatkowa zlecona będzie wezwaniem pisemnym poprzedzonym telefonicznie tylko w wyjątkowych sytuacjach. 4.2 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość okresowej zmiany godzin świadczenia usługi dokonanej na pisemny wniosek Zamawiającego skierowany do Wykonawcy na co najmniej 5 dni przed zmianą. 4.3 Pracownicy ochrony wyznaczeni do ochrony budynku ŁDK w godzinach pracy i po godzinach pracy ŁDK oraz w dni wolne od pracy i święta będą realizować ochronę na terenie budynku oraz w najbliższym jego otoczeniu (w tym parking przed budynkiem). Usługa będzie wykonywana przez 24 godziny na dobę (od 7,00 do 7,00 następnego dnia) i będzie polegać na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym). 4.4 W przypadku konieczności wzmocnienia bezpieczeństwa obiektu Łódzkiego Domu Kultury ze względu na wprowadzone stopnie alarmowe lub stany nadzwyczajne Zleceniobiorca zwiększa obsadę osobową bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Łódzkiego Domu Kultury pracownikami ochrony i wystawia dodatkowy całodobowy posterunek we wszystkie dni tygodnia. Zwiększenie obsady będzie realizowane na podstawie sygnału przekazanego przez Zleceniodawcę lub osobę przez niego upoważnioną Zleceniobiorcy. Pracownik ochrony przewidziany do wzmocnienia ochrony podejmuje obowiązki w Łódzkim Domu Kultury w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od przekazania sygnału. Czas realizacji wzmocnienia ochrony od chwili stawienia się pracownika ochrony w Łódzkim Domu Kultury do odwołania stopni alarmowych lub stanów nadzwyczajnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1 wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia zawsze tych samych pracowników (zmianowo), a o każdej zmianie personalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego; 5.2 wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, obsługi szatni oraz recepcji, którzy nie są karani i posiadają odpowiednie doświadczenie; 5.3 wyposażenia pracowników w jednolity mundur oraz imiennie identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.4 wyposażenia pracowników w niezbędny sprzęt i środki łączności bezprzewodowej, m.in. z grupą interwencyjną oraz latarkę (dotyczy pracowników ochrony); 5.5 przeszkolenia pracowników ochrony, obsługi szatni oraz recepcji w zakresie wykonywanej pracy oraz w zakresie określonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego; 5.6 zapoznania pracowników ochrony, obsługi szatni oraz recepcji z regulaminem organizacyjnym Łódzkiego Domu Kultury, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 5.7 zapewnienia znajomości przez pracowników ochrony, obsługi szatni oraz recepcji topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp. 6. Przedmiot zamówienia /obowiązki i zadania pracowników ochrony, obsługi szatni oraz recepcji/ obejmuje w szczególności: 6.1 wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonywanie usług ochronnych, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 6.2 zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu łącznie z zatrzymaniem osoby /osób/ powodujących w/w zakłócenia; 6.3 zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianego obiektu; 6.4 stały monitoring i patrolowanie holi, korytarzy budynku oraz terenu nieruchomości, na którym się on znajduje (w tym terenu wokół budynku); 6.5 obowiązek bezzwłocznego podjęcia interwencji związanej z zapewnieniem ładu i porządku podczas organizowanych imprez w budynku; 6.6 obowiązek przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut licząc od chwili wezwania; 6.7 ochronę przed zaborem, zniszczeniem, uszkodzeniem dokumentów i mienia; 6.8 ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu; 6.9 niezwłoczne powiadamianie organów ścigania /Policji/ oraz Dyrektora ŁDK o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb; 6.10 ochronę obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych; 6.11 nie dopuszczanie do wejścia na teren obiektu ochranianego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; 6.12 nie dopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu ochranianego broni, alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu i zdrowiu; 6.13 po godzinach pracy Łódzkiego Domu Kultury w dni robocze, a także w dni wolne od pracy sprawdzanie budynku, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wyłączenie urządzeń elektrycznych, zakręcenie wody, zamknięcie okien i drzwi oraz wygaszenie oświetlenia; 6.14 prowadzenie niezbędnej dokumentacji służbowej /książki dyżurów, w której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony/ oraz dokumentacji wymaganej przez Dyrektora ŁDK; 6.15 umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenia ich kopii; 6.16 składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru – najpóźniej w ciągu 12 godzin od zdarzenia; 6.17 w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy; 6.18 współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; 6.19 pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego; 6.20 w razie nieszczęśliwego wypadku wezwanie Pogotowia Ratunkowego; 6.21 reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, gazową, przeciwpożarową); 6.22 rzeczowe i kulturalne udzielanie podstawowych informacji na temat pracy Łódzkiego Domu Kultury; 6.23 okazjonalne udzielanie pomocy pracownikom i osobom przebywającym w ŁDK (np. przy transporcie osoby niepełnosprawnej), o ile nie wpływa to na stan ochrony obiektu; 6.24 przestrzeganie instrukcji p/pożarowej oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 6.25 zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy; 6.26 wydawania pracownikom ŁDK kluczy do poszczególnych pomieszczeń przed rozpoczęciem pracy i przyjmowanie ich po zakończeniu pracy; 6.27 prowadzenie książki ewidencji kluczy tj. wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze w odpowiedniej książce oraz żądanie potwierdzenia pobrania/zdania kluczy, poprzez złożenie czytelnego podpisu; 6.28 wydawanie pracownikom firm świadczącym usługi dla ŁDK w Łodzi (np. utrzymania czystości) kluczy do poszczególnych pomieszczeń przed rozpoczęciem pracy i przyjmowanie ich po jej zakończeniu; 6.29 otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku; 6.30 obsługa Wirtualnej Centralki Telefonicznej (dotyczy recepcji); 6.31 odbieranie i wydawanie garderoby w godzinach pracy szatni znajdujących się w budynku Łódzkiego Domu Kultury; 6.32 sprawowanie opieki nad przekazaną garderobą w godzinach pracy szatni; 6.33 wydawanie numerka wieszaka po przyjęciu garderoby do szatni; 6.34 wydawanie garderoby z szatni wyłącznie na podstawie otrzymanego numerku wieszaka; 6.35 obowiązek współpracy z obsługą recepcji – reprezentowaną przez pracowników Łódzkiego Domu Kultury; 6.36 odbieranie połączeń telefonicznych miejskich i wewnętrznych oraz przełączanie rozmów (dotyczy recepcji); 6.37 sprzedaż biletów na imprezy organizowane w ŁDK - obsługa kasy fiskalnej (dotyczy recepcji); 6.38 pobieranie opłat za zajęcia płatne odbywające się w ŁDK - obsługa kasy fiskalnej (dotyczy recepcji); 6.39 odpowiedzialność materialna za sprzęt znajdujący się w recepcji ŁDK; 6.40 obsługa PAKIETU OFFICE (dotyczy recepcji) 6.41 obsługa systemów alarmowych zainstalowanych w budynku ŁDK. Poza powyższymi wymaganiami Zamawiający zastrzega, aby wszyscy pracownicy Wykonawcy, a obowiązkowo pracownicy serwisu dziennego, w trakcie wykonywania obowiązków wynikających z umowy, byli ubrani w jednolite ubrania służbowe opatrzone logo firmy Wykonawcy. Wykonawca zapewni każdej osobie wykonującej usługę odzież ochronną estetyczną i odpowiadającą powadze instytucji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach