Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2014-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez wykup wierzytelności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa bankowa polegać będzie na dokonaniu wykupu wierzytelności przez Bank, o wartości wykonanych robót budowlanych przez Wykonawców wraz z należnym podatkiem VAT; Wykonawca usługi bankowej otrzyma w formie pisemnej zgodę wierzyciela na wykup wierzytelności; Wykupem wierzytelności będą objęte faktury złożone przez wykonawców zadań inwestycyjnych za wykonane roboty budowlane i inne usługi i zakupy inwestycyjne;Wykup wierzytelności będzie dokonany przez bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r Nr 72 poz. 665 ) w terminach zgodnych z harmonogramem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; Wykonawca usługi bankowej dokona zapłaty należności wynikającej z faktur na rachunek bankowy Wykonawcy zadania inwestycyjnego w sposób i terminie określonym w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania; Spłata wykupionych i planowanych do wykupu przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego zgodnie z załączonym harmonogramem spłat. Harmonogram może ulec zmianie zgodnie z terminami płatności składanych faktur, zmiana harmonogramu nie wymaga aneksu; Wzór umowy dotyczącej wykupu wierzytelności przedstawi wybrany wykonawca usługi bankowej; System spłaty:1)stała kwota główna zobowiązania;2)odsetki wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podana w ofercie wykonawcy usługi bankowej; 3)stawka WIBOR 1M przyjęta do obliczenia ceny zamówienia ustalona zostanie na dzień 01.10.2014 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec banku bez naliczania przez bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat;Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank; W przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych jako zamówienie uzupełniające. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty:a)bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty,b)Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty wierzytelności. W razie wcześniejszej spłaty odsetki zostaną pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu dokonania wcześniejszej spłaty. Zamawiający poinformuje bank z 7-dniowym wyprzedzeniem o zamiarze wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności.c)bank nie pobierze żadnych opłat z tytułu wcześniejszej spłaty zobowiązań Zamawiającego.d)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ,e)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące,f)nstytucja finansująca wykup wierzytelności nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej, W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06