Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
- Data zamieszczenia: 2015-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
REGON: 00057959500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Finansowanie wydatków Gminy Wałbrzych poprzez wykup wierzytelności do kwoty 15.000.000 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest finansowanie wydatków Gminy Wałbrzych poprzez wykup wierzytelności do kwoty 15.000.000 zł, na następujących zasadach: - Wykup wierzytelności obejmować będzie faktury dotyczące zadań inwestycyjnych i innych usług ujętych w budżecie Miasta Wałbrzycha w 2015 roku. - Wykonawca usługi bankowej otrzyma w formie pisemnej zgodę wierzyciela na wykup wierzytelności. - Wykup wierzytelności będzie dokonany przez bank działający na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. - Wykonawca usługi bankowej dokona zapłaty należności wynikających z faktur na rachunek bankowy kontrahenta w sposób i w terminie określonym w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą zadania inwestycyjnego lub z wykonawcami innych usług ujętych w budżecie Miasta Wałbrzycha w 2015 roku. - Zamawiający przedstawi do wykupu faktury zatwierdzone do zapłaty. - Po dokonaniu płatności Wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o dokonanej płatności. Informacja a powinna zawierać co najmniej numer faktury, kwotę płatności oraz datę zapłaty na rzecz kontrahenta. - Oprocentowanie według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M oznaczającą notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych depozytów 1-miesięcznych, obowiązującej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie każdego (miesięcznego) okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki są naliczane i spłacane powiększoną o marżę banku. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość, aby stawka referencyjna WIBOR 1M była przyjęta w sposób wskazany przez Wykonawcę. - Bank będzie obliczał odsetki wyłącznie od zapłaconych faktur, naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego przy założeniu że rok ma 365 dni. - Odsetki płatne ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31 stycznia 2016 r. do 30 listopada 2016 r. - Instytucja finansująca wykup wierzytelności nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansowej lub osobie trzeciej. - Okres trwania umowy od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2016 r. - Spłata wykupionych przez Bank wierzytelności następować będzie w 11 ratach, w terminach i kwotach ustalonych poniżej: - 1 rata do 31.01.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 2 rata do 29.02.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 3 rata do 31.03.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 4 rata do 30.04.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 5 rata do 31.05.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 6 rata do 30.06.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 7 rata do 31.07.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 8 rata do 31.08.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 9 rata do 30.09.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 10 rata do 31.10.2016 r. w kwocie 1.363.636 zł, - 11 rata do 30.11.2016 r. w kwocie 1.363.640 zł. - Jeżeli data spłaty jakiejkolwiek płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty limitu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat i prowizji. - W przypadku wcześniejszej spłaty przez Zamawiającego bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat. - W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego limitu, Strony ustalają nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia, czy niewykorzystanie pełnej kwoty powodować będzie zmniejszenie wysokości ustalonych rat czy/i skrócenie okresu spłaty. - W przypadku konieczności aneksowania umowy bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat. - W przypadku konieczności otwarcia w banku, dodatkowych kont służących do obsługi, bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji z tego tytułu. - Prowizja płatna będzie proporcjonalnie do wysokości faktur opłaconych przez bank. - Zabezpieczeniem będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. - Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. - W ramach zamówienia zostanie podpisana jedna umowa w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. - Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie występuje
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania zadłużenia przeterminowanego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/wykwierz2015.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06