Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3671339 , fax. 041 3660014, 3671226, 3455584
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Grunwaldzka 45 45
25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3671339, fax. 041 3660014, 3671226, 3455584
REGON: 00028978500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszzkielce.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZ/ZP/96/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Materiały szewne dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Pakietów 7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia ; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1-jest niezgodna z ustawą. 2-jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. 3- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zmówienia. 5- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6- zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadamia nie zgodził się na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. 8- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 7.Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: poz.896) - deklaracja zgodności CE, bądź wpis (ewentualnie zgłoszenie) do rejestru wyrobów medycznych, w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie; 2.2. Oświadczenie Wykonawcy do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust.1; art.24 ust.1; 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych ( druk w złączeniu). 2.3.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy - zał. nr 1 do siwz 2.4. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - zał. nr 3 do siwz Ofertę stanowią następujące dokumenty 1.Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy- zał. nr 3 do siwz 2.Folmularz cenowy podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zał. nr 1 do siwz. 3.Projekt umowy podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -zał. nr 2 do siwz. 4. Oświadczenie spełnieniu warunków z art.22 ust.1 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do siwz. 5. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w o art.24ust.1 pkt 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to, z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy ,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Inne dokumenty wymagane stanowiące ofertę: 2.1.Dokument świadczący, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku O Wyrobach Medycznych ( Dz.U. z dnia 30 kwietnia 2004r Nr poz.896) - deklaracja zgodności CE, bądź wpis (ewentualnie zgłoszenie) do rejestru wyrobów medycznych, w przypadku braku konieczności posiadania - oświadczenie; 2.2. Oświadczenie Wykonawcy do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust.1; art.24 ust.1; 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych ( druk w złączeniu). 2.3.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy - zał. nr 1 do siwz 2.4. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - zał. nr 3 do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wszzkielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nici chirurgicznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2016-06-14 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego nici chirurgicznych
Dodano: 2016-06-06 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy 6/PN/2016
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-05-13 - Nici chirurgiczne i inne materiały do operacji
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa nici chirurgicznych, siatek do przepuklin oraz taśm do korekty nietrzymania moczu u kobiet, staplerów i ładunków oraz klipów do laparoskopii
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Dodano: 2015-07-17