Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3671339 , fax. 041 3660014, 3671226, 3455584
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Grunwaldzka 45 45
25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3671339, fax. 041 3660014, 3671226, 3455584
REGON: 00028978500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wszzkielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZ/ZP/48/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, oraz utrzymanie czystości i porządku terenów zewnętrznych należących do Zamawiającego, transportu wewnątrzszpitalnego i wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Oddziału Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ i zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą, Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.3 Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 -8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy: 2.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ż e dostawy zostały wykonane należycie (minimum dwie usługi o podobnym zakresie i wartości). 2.2 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności 2.3 Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o których mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca . 2.5 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamowienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy: 3.1 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2 art. VI niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. INNE DOKUMENTY WYMAGANE STANOWIĄCE OFERTĘ 1. Formularz ofertowy - złącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Aktualne atesty w tym PZH, certyfikaty, dopuszczenia, PN, CE. - na preparaty myjące i dezynfekcyjne, które to będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Dobowy harmonogram pracy pracowników Wykonawcy. 6. W przypadku wybrania jako najkorzystniejszej oferty wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wszzkielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGA GOSPODARCZA BIURA ODDZIAŁU I ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW HIGIENY DLA GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KIELCACH Z PODZIAŁEM NA VII CZĘŚCI Nr ref. O/Ki.D-3.2413.12.2016.gk
Dodano: 2016-07-18 - Utrzymanie czystości w obiektach MOPR
Dodano: 2016-06-08 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala - powtórzenie
Dodano: 2016-05-20 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala
Dodano: 2016-05-09 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania oraz całodobowej ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc
Dodano: 2016-04-07 - Letnie utrzymanie terenów przy gminnych nieruchomościach socjalnych
Dodano: 2016-03-24 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach należących do Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-01-14 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach należących do Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2015-12-15 - sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala - powtórzenie
Dodano: 2015-12-07 - Cz. I Usługa całorocznego utrzymania czystości w budynku oraz utrzymania czystości na terenie zewnętrznym bezpośrednio przyległym do budynku Miejskiej Hali Targowej Galeria Skałka w Starachowicach. Cz. II Usługa całorocznego utrzymania czystości w budynkach oraz letniego utrzymania terenów zewnętrznych Targowiska Miejskiego przy ulicy Targowej w Starachowicach
Dodano: 2015-12-01