Gmina Boguchwała ogłasza przetarg
- Adres: 36040 Boguchwała, ul. Tkaczowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
- Data zamieszczenia: 2016-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
ul. Tkaczowa 134
36040 Boguchwała, woj. podkarpackie
tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
REGON: 69058200000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Etap 1 pn: „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i wsparcie instytucji kultury na terenie ROF – Utworzenie Centrum Promocji Dziedzictwa Kulturowego w Lokalnym Ośrodku Kultury w Niechobrzu” Etap 2 pn: „Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Niechobrzu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku Ośrodka Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej w Niechobrzu. Obiekt zlokalizowany jest przy drodze gminnej i powiatowej oraz posiada bezpośrednie z nich zjazdy. Jest to budynek o prostej bryle, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony o wymiarach ok. 30,74 m x 11,46 m i wysokości 10,79 m w kalenicy. Powierzchnia zabudowy wynosi 329,16 m2 natomiast kubatura stanowi 2828,79 m3. Roboty związane z przebudową polegać będą między innymi na: robotach demontażowych ścianek działowych i ścian zewnętrznych w niezbędnym zakresie, robotach demontażowych istniejących w budynku instalacji: elektrycznej i sanitarnej oraz wykonaniu nowych instalacji: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, ppoż. robotach wzmacniających układ konstrukcyjny, robotach rozbiórkowych okładzin ściennych i posadzek oraz wykonaniu nowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, robotach wykończeniowych. Budynek podlega termomodernizacji. Rozbudowa związana będzie z wykończeniem garaży dla wozów bojowych OSP. Są to nowe pomieszczenia bezpośrednio połączone z budynkiem podlegającym przebudowie. Wymiary garaży: 12,92 m x 11,70 m i wysokości 6,50 m. Roboty polegać będą na: wykonaniu posadzki, wykonaniu instalacji elektrycznej oraz wodociągowej, wykonaniu odciągu spalin, montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu tynków, gładzi, powłok malarskich, wykonaniu pokrycia dachowego, wykonaniu elewacji. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projektach wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Wskazane z nazwy materiały i urządzenia podane w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej. Minimalne wymagania materiałów i urządzeń równoważnych podają instrukcje równoważności stanowiące załączniki do dokumentacji projektowej. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp, wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych powinien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Obliczona cena będzie miała charakter ryczałtowy. Wymagania dotyczące stosowania art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierownik budowy, wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty: betoniarskie, zbrojarskie, murarskie, tynkarskie, posadzkarsko-okładzinowe. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków dotyczących zatrudnienia. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt j-pkt l umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, skierowanie - do wykonywania czynności określonych w pkt. 1 - osób nie zatrudnionych umowy o pracę, stanowić będzie podstawę do odstąpienia odmowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank BS Niechobrz konto nr 86916300092001000000390010. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica” – Etap I
Dodano: 2023-12-22 - Remont drogi gminnej Nr 114848R Iskrzynia – Budzyń (ul. Szkolna) w km 0+955 – 1+680 w m. Iskrzynia
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy na odcinku Gózd – Huta Krzeszowska
Dodano: 2023-11-07 - „KompL. realiz. inw. w form. zaproj – wybuduj - wyposaż polegającej na bud. pawilonu szpit. wraz z łącznikiem przy SP ZOZ w Ustrzykach D – doposaż. infrastruktury krytycznej szpitala- kont. zadania”.
Dodano: 2023-10-31 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 1709/5, 1709/4, 1712/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2023-05-28 - „Przebudowa dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich”.
Dodano: 2023-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe
Dodano: 2022-10-13 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-10-03 - WYKONANIE „CENTRUM ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W JAŚLE” - POWTÓRZENIE
Dodano: 2022-09-08