Przetargi.pl
Energia słoneczna dla mieszkańców Gminy Siedliszcze

Gmina Siedliszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 692 284 , fax. 825 692 202
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedliszcze
    ul. Szpitalna 15 A
    22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie
    tel. 825 692 284, fax. 825 692 202
    REGON: 55010800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Energia słoneczna dla mieszkańców Gminy Siedliszcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem projektu jest dostawa i montaż kompaktowych słonecznych podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej. Istalacje w liczbie 153 kpl zostaną zamontowane na obiektach prywatnych nieruchomości mieszkańców Gminy Siedliszcze. Projekt realizowany będzie na obszarze województwa lubelskiego, powiatu chełmskiego, Gminy Siedliszcze. Wykaz nieruchomości na których będzie realizowana inwestycja zawiera załącznik nr 1. Łącznie projekt obejmuje 153 zestawy dla użytkowników prywatnych. Kompaktowe słoneczne podgrzewacze ciepłej wody użytkowej, zwane dalej Zestawem, usytuowane będą w znacznej większości na dachach budynków mieszkalnych, elewacjach budynków mieszkalnych oraz również jako wolnostojące na gruncie tj. posadowione na fundamencie. Sporadycznie występują przypadki zlokalizowania na garażach i balkonach. Ponadto możliwy jest montaż zestawów na budynkach gospodarczych i tarasach. Podczas projektowania następuje w uzgodnieniu z właścicielem/ami nieruchomości ostateczny wybór optymalnej lokalizacji zestawu. Wykonawca opracuje dokumentację: - Inwentaryzację nieruchomości dla oceny optymalnego montażu zestawu na protokole z czytelnym podpisem właściciela; wzór protokołu winien być zatwierdzony przez Zamawiającego, - Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie montażu, - Instrukcje eksploatacji, obsługi urządzeń. 09331100-9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 71320000-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Informacje na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 13.000,- PLN (słownie: trzynaście tysięcy zł). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS CHEŁM / ODDZIAŁ SIEDLISZCZE Nr rachunku: 13 8187 0004 2007 0150 0048 0017 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GT.271.19.17” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r poz. 64). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zasady wnoszenia wadium, zwracania i zatrzymania wadium określone zostały szczegółowo w ustawie pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o przynależności (lub jej braku) do grupy kapitałowej. Zamawiający żąda złożenia powyższego dokumentu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach