Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych, w tym napraw instalacji solarnych.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych, w tym napraw instalacji solarnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wykonywaniu przeglądów instalacji solarnych oraz czynności serwisowych, w tym napraw instalacji solarnych w okresie od 15.01.2020 do 31.12.2020 r. wykonanych w ramach projektu „Wykorzystanie energii przyjaznej środowisku poprzez montaż instalacji solarnych Biłgoraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Charakterystyka instalacji solarnych objętych serwisem i naprawami: Rodzaj zestawu Ilość paneli/pojemność zbiornika c.w.u. Liczba instalacji Zestaw 2/200 562 Zestaw 3/300 284 Zestaw 4/400 35 OSiR 20/2x1000 1 suma 882 OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Wykonawca ma obowiązek wykonania przeglądu na każdej z 882 instalacji objętych serwisem. 2.Podstawowy zakres czynności przeprowadzanych podczas przeglądu instalacji solarnej : -wymiana płynu solarnego w instalacji glikolowej (wypuszczenie glikolu, uzupełnienie instalacji nowym płynem solarnym, odpowietrzenie układu, sprawdzenie ciśnienia, utylizacja zużytego płynu); -sprawdzenie stanu kolektorów i konstrukcji mocowań; -sprawdzenie poprawności działania grupy pompowej; -sprawdzenie poprawności pracy sterownika; -sprawdzenie polaryzacji podłączenia przewodu anody; -sprawdzenie ciśnienia w naczyniu przeponowym c.w.u.; -sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych; -sprawdzenie stanu czujników temperatury; -sprawdzenie przymocowania rur, naczyń przeponowych oraz stanu izolacji termicznej; -sprawdzenie działania grzałki elektrycznej. 3.Wykonawca ma obowiązek wypuścić cały glikol z instalacji objętych przeglądem i napełnić je nowym płynem solarnym (wodnym roztworem glikolu propylenowego o temperaturze krzepnięcia -35°C) w ilości wymaganej do prawidłowej pracy każdej z tych instalacji (w zależności od rodzaju zestawu – średnio 22 l / instalację), tak by ciśnienie płynu solarnego po wymianie było na prawidłowym poziomie. 4.W przypadku stwierdzenia usterek, Wykonawca ma obowiązek naprawić instalację poprzez usunięcie usterek. Naprawa obejmuje również: a)zakup i montaż przez Wykonawcę podstawowych materiałów niezbędnych do poprawnego działania instalacji (kształtki, zawory, uszczelki, odcinki rur, uchwyty, izolacji) w ramach wynagrodzenia za usługę, wskazanego w ofercie, b)zakup i montaż uszkodzonych urządzeń wskazanych w ofercie (czujki, pompa c.o., zawory, naczynia przeponowe, grzałka elektryczna, modem) i uzupełnienie glikolu w instalacji solarnej po cenie wskazanej w ofercie w przypadku takiej konieczności. 5.W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej urządzenia instalacji (kolektor, zbiornik c.w.u., grupa pompowa, sterownik) Wykonawca ma obowiązek zgłosić ten fakt Zamawiającemu oraz bezzwłocznie dostarczyć protokół z wizyty serwisowej, na podstawie którego Zamawiający wystąpi do producenta urządzenia (dostawcy lub jego serwisu) o jego wymianę w ramach udzielonej gwarancji. 6.Wykonawca ma obowiązek, na żądanie Zamawiającego kontroli prac związanych z wymianą urządzeń o których mowa w ust. 5 . 7.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917). 8.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a)Czynności związane z pracami instalacyjnymi instalacji wodnych. b)Czynności związane z pracami instalacyjnymi instalacji grzewczych. 9.Z każdej interwencji Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika Zamawiającego. W protokole należy podać przyczynę usterki, podjęte czynności, rodzaj i ilość zamontowanych urządzeń, sposób naprawy. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 10.Z każdego przeglądu instalacji solarnej Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 11.Z każdej wymiany glikolu Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół podpisany przez użytkownika i pracownika Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej umowy. 12. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji serwisowej wg ustalonego z Zamawiającym wzoru (np. karta serwisowa instalacji) instalacji objętej interwencją i przekazywanie informacji o usunięciu usterki Zamawiającemu. 13.Wykonawca ma obowiązek wykonywać interwencje oraz przeglądy instalacji solarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami sztuki budowlanej i zasadami BHP. 14.Wykonawca ma obowiązek wykonywać interwencje oraz przeglądy w sposób jak najmniej ingerujący w mienie użytkownika oraz uprzątnąć miejsce interwencji oraz przeglądu. 15.Po wykonaniu czynności serwisowych Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić prawidłowość funkcjonowania instalacji. 16.Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym, jednakże w przypadku zgłoszenia usterki przez użytkownika do Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi w pierwszej kolejności przegląd instalacji poza kolejnością ustaloną w harmonogramie wraz z usunięciem zgłoszonej usterki i wymianą glikolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – serwis solarów” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach