Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ekspozycja reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach w latach 2009, 2010, 2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Ekspozycja reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach w latach 2009, 2010, 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 754,- PLN ( słownie: cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt cztery złote 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz. II pkt.3) SIWZ.
4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j
wykonał i przeprowadził co najmniej dwie kampanie promocyjne z użyciem fullbacków oraz city lightów, o wartości 300 000,- pln brutto, każda.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
Dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
8.1. opis techniczny full backów i City lightów z podaniem min. opisu materiału z którego reklama zostanie wykonana, wymiarów i stan technicznego,
8.2. wykaz lokalizacji, w których umieszczone będą nośniki eksponowane w okresie czerwiec/lipiec 2009, a także 1-15 września 2009.
8.3. wykaz linii autobusowych na których będą eksponowane reklamy opisem ich tras przejazdu, długości trasy i częstotliwości jazdy na godzinę danego autobusu w okresie czerwiec/lipiec 2009, a także 1-15 września 2009.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej oraz obsługi eventowej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016 w województwie śląskim
Dodano: 2016-03-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-07-15
Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promującej wdrożenie i działanie projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych
Dodano: 2015-05-18- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2015 w województwie śląskim
Dodano: 2015-03-20 - Kampania zewnętrzna Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-11-28 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz informującej o uruchomieniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2014-09-22 - Kampania wewnętrzna - Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-08-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-30