Przetargi.pl
Eksploatacja sygnalizacji świetlnej na terenie Legnicy w 2010,2011,2012r,

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja sygnalizacji świetlnej na terenie Legnicy w 2010,2011,2012r,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje utrzymanie 40 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną oraz 4 szt znaków D-6 z komora sygnalizacyjną w zakresie ujętym w przedmiocie zamówienia - załącznik nr 8 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł słownie: dwadziescia tysięcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - ocena warunku wg podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków załącznik nr 2, prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objetym przedmiotem zamówienia - ocena warunku wg aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wg obowiązujących przepisów, Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena warunku wg pkt 4.3 SIWZ i załączników nr 4, 5, 6, 7 , Wykonać siłami własnymi nie mniej niż 70% robót - ocena warunku wg zał. 6, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia- ocena warunku wg polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadać zdolność finansową lub środki potwierdzone przez bank w wysokości min. 500 000.00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zał. 1, oswiadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 ustawy Pzp - zał. nr 2, projekt umowy - zał. nr 3, aktualny odpis z rejestru, informacja o pracownikach zał, nr 4, wykaz sprzętu zał. nr 5 oraz świadectwo dozoru technicznego dopuszczjące podnośnik do eksploatacji wraz z zaświadczeniem kwalifikacyjnym pracownika do obsługi, wykaz osób i podmiotów zał. nr 6 uprawnienia budowalne elektryczne kierownika budowy oraz przynależność do Izby Inż. Bud. potwierdzenie posiadania serwisu autoryzowanego imiennie na dwie osoby dla bieżącej konserwacji sygnalizacji i autoryzację na wymianę oprogramowania zgodnie z wymogami SIWZ, dokumenty potwierdzające utrzymanie przez 1 rok min. 9 skrzyżowań z sygnalizacją pracującą w koordynacji oraz utrzymanie co najmniej przez 1 rok w jednym mieście co najmniej 30 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie usług, polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności, informację z banku o posiadaniu lub dostępności środków finansowych w wysokości min. 500 000.00 zł, podpisany załącznik nr 9 warunki zmian w umowie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.lca.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach