Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2021-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i utrzymanie tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z eksploatacją i utrzymaniem tężni solankowej w Knurowie w rejonie ulicy Ułanów. 2. Zakres rzeczowy usługi obejmuje: a) nadzór nad obiektem w czasie przestoju zimowego tężni, b) przegląd tężni wraz z obiektami, instalacjami i urządzeniami (zwanymi dalej tężnią) po okresie zimowym 2020 – 2021 z uwzględnieniem czynności z zakresu obowiązkowej rocznej kontroli wymaganej ustawą Prawo budowlane, c) rozruch technologiczny obiektu tężni z zastrzeżeniem, iż: - użyte medium solankowe posiadać będzie zalecane 15 % stężenie NaCl, - czynności wykonywane będą w okresie umiarkowanych temperatur, d) bieżące czynności eksploatacyjno – konserwacyjne w okresie pracy tężni, e) przygotowanie tężni do przestoju i sezonu zimowego 2021/2022, f) kontrolę stanu tężni po okresie jej pracy, g) utrzymanie tymczasowego segmentowego ogrodzenia zabezpieczającego teren tężni na czas trwania stanu zagrożenia epidemicznego. 3. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa instrukcja obsługi i eksploatacji tężni będąca załącznikiem nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wymiana prowadników zgrubionych w wieży szybowej górniczego wyciągu szybowego szybu „II” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”
Dodano: 2024-04-17 - Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
Dodano: 2024-03-19 - Przeglądy konserwacja i utrzymania placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów infrastruktury rekreacyjno - sportowej na terenie Miasta Chorzowa
Dodano: 2024-02-22 - Realizacja usługi drobnych napraw dla seniorów pn. "Złota rączka"
Dodano: 2024-01-25 - Świadczenie w roku 2024 usług pogotowia technicznego (awaryjnego) w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-01-11 - Obsługa materiałowo-serwisowa systemu drukującego Xerox NUVERA EA 157 w Centrum Cyfryzacji Obsługi Druku w Raciborzu
Dodano: 2023-06-26 - Naprawa aparatów do mierzenia ciśnienia, materiał, wystawienie świadectw kontroli aparatów do mierzenia ciśnienia.
Dodano: 2021-11-25 - "Utrzymanie miejskich fontann w Tychach w 2021 roku"
Dodano: 2021-04-12 - Konserwacja i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie miasta Chorzowa w podziale na 2 części, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ „Strefy utrzymania”.
Dodano: 2021-03-12 - Konserwacja i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie miasta Chorzowa w podziale na 2 części, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ „Strefy utrzymania”.
Dodano: 2021-02-26