Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2020-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia terenów publicznych na terenie Gminy Siechnice stanowiącego własność Gminy Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia terenów publicznych na terenie Gminy Siechnice stanowiącego własność Gminy Siechnice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Wypełniony Załącznik nr 1B. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać cały zakres zadania i lub poszczególnych zadań wynikający z dokumentacji przetargowej. Wraz z Ofertą podpisane oświadczenie (w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania. UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu. Wraz z Ofertą zobowiązanie (oryginał) podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania – jeżeli dotyczy Wykonawcy. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Jawor
Dodano: 2024-02-19 - Eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy Lubin w 2024 roku.
Dodano: 2024-02-12 - Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie w 2024r.
Dodano: 2023-12-10 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego, parkowego i iluminacyjnego na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w 2024 roku
Dodano: 2023-11-22 - Usługa oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM i TNT oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej wraz z dostawą energii.
Dodano: 2023-06-15 - Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
Dodano: 2023-03-09 - Prowadzenie eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Strzegom w roku 2023.
Dodano: 2023-02-24 - SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY ZAGRODNO
Dodano: 2022-12-20 - Bieżąca konserwacja i utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń i instalacji oświetlenia ulicznego oraz wykonanie innych prac elektrycznych na mieniu Gminy Radków
Dodano: 2022-12-06 - „Utrzymanie sprawności urządzeń oświetlenia miejskiego stanowiącego majątek Gminy Miasto Świdnica w 2023 roku”
Dodano: 2022-11-29