Przetargi.pl
„Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu”

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia parkowego i iluminacji obiektów zabytkowych będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy usług objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: Część I: Czynności rozliczane w ramach miesięcznego wynagrodzenia: a. Obsługa i przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej i zabezpieczającej oraz sterowniczej w szafkach oświetleniowych – 1 raz w miesiącu, b. Bieżące przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni oraz utrzymanie w czystości opraw, c. Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, raportowanie i usuwanie uszkodzeń w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia, d. Kontrola stanu oświetlenia w porze nocnej – 1 raz w miesiącu, e. Wymiana uszkodzonych elementów: przewodów w słupie, niesprawnych źródeł światła, układów zapłonowych, oprawek, dławików, kondensatorów, bezpieczników, tabliczek i drzwiczek słupowych w terminie 3 dni od zgłoszenia, f. Powiadomienie Zamawiającego o usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości działania oświetlenia w terminie 3 dni od dnia usunięcia, g. Usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa zdrowia i życia osób trzecich, w tym użytkowników terenów zieleni, spowodowanych przez urządzenia oświetlenia oraz punktów poboru energii, h. Przeprowadzenie przeglądów punktów poboru energii elektrycznej – 1 raz w miesiącu, i. Sprawdzanie punktów poboru energii elektrycznej przed planowanymi imprezami plenerowymi. Część II: Czynności awaryjne i zdarzenia losowe oraz pomiary elektryczne rozliczane kosztorysem powykonawczym dla usług: a. Wymiana na nowe uszkodzonych opraw oświetlenia parkowego, naświetlaczy lub lamp do istniejącej iluminacji, uszkodzonych słupów, naprawa (mufowanie) uszkodzonych kabli zasilających, b. Wymiana na nowe szaf oświetlenia parkowego wraz z fundamentem oraz punktów poboru energii elektrycznej, c. Wymiana uszkodzonego osprzętu szaf oświetlenia lub punktów poboru energii w tym np. styczniki, przekaźniki, wyłączniki, zegary sterujące, zabezpieczenia, itp., d. Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis miejsc wykonywania określonych usług zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie: 4.000,00 zł. 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ. 4. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach