Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja urządzeń i sieci infrastruktury oświetlenia drogowego w miejscowościach gminy Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja urządzeń i sieci infrastruktury oświetlenia drogowego w miejscowościach gminy Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i konserwacja urządzeń i sieci infrastruktury oświetlenia drogowego w miejscowościach gminy Długołęka, wg poniższego zakresu: a)oględziny infrastruktury oświetleniowej, b)wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej, c)wymiana niesprawnych źródeł światła i utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany, d)lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii, e)wymiana zniszczonych latarni - słupów wraz z oprawami oświetleniowymi uszkodzonymi w wyniku kolizji samochodowych lub aktów wandalizmu bądź koniecznych ze względu na stan techniczny w ilości do 15 szt. w czasie obowiązywania umowy (latarnie nawiązujące wyglądem rodzajem do latarni sąsiednich), f) utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych, g)utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.), h)wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach, i)wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy, j)bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających, k)kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania, l)odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych, m)utrzymanie opraw w należytej czystości, n)przycinanie gałęzi w przypadku, gdy zasłaniają one oprawę. 2)całodobowa ciągła obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiająca zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia, 24 godziny na dobę; 3)bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich, jak: a)kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa, b)stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia, c)inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich. 4)usuwanie niesprawności urządzeń oświetleniowych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący: w czasie do 96 godzin od zgłoszenia Zamawiającego, nie licząc dni wolnych od pracy, 5)zawiadamianie Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w ww. pkt 4) terminie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 6)zgłaszanie Zamawiającemu usunięcie niesprawności za pośrednictwem zawiadomienia pisemnego przekazanego elektronicznie – e-mail. 7)usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego dotyczy 2165 punktów świetlnych, stanowiących własność gminy Długołęka, 8)szczegółowe zestawianie ilościowe istniejących punktów świetlnych, w poszczególnych miejscowościach gminy Długołęka, będących własnością gminy, stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 9)Zamawiający zastrzega, że ilość punktów świetlnych, będących własnością gminy może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Zmiana ilości punktów może zostać spowodowana dobudowaniem nowych punktów, które objęte będą gwarancją w wyniku czego wysokość wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 10)Wykonawca przyjmując do wykonania zamówienie obowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 11)Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wraz z ofertą muszą być złożone: 1)oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 2)zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy; (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 4)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, winno być złożone wraz z ofertą) lub inne dokumenty chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2014 r, poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach