Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w mieście i na terenie gminy Nowogard

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w mieście i na terenie gminy Nowogard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w Nowogardzie oraz w Błotnie, Karsku, Kulicach, Osowie, Słajsino, Wierzbięcinie, Błotnym Młynie, Krasnołęce, Trzechlu, Olchowie, Ogorzelach, Piaskach i Bochlinie gm. Nowogard Umowa realizowana będzie przez okres 1 roku od dnia jej zawarcia W skład urządzeń oświetlenia ulicznego i sieci objętych zakresem usług wg stanu na dzień wszczęcia postępowania wchodzą: 894 szt. opraw oświetleniowych, w tym: 751 sodowych i 143 rtęciowych, według następującej lokalizacji podanej w układzie Nazwa ulicy lub miejscowości (Oprawy sodowe/Oprawy rtęciowe) Bohaterów Warszawy (43/37), Radosława (17/0), Światowida (8/0),Bohaterów Warszawy droga boczna (pierwsza od Światowida) (5/0), Bohaterów Warszawy droga boczna (pierwsza od Żeromskiego) (1/3) ,Krótka (0/3), Jana Pawła II (18/0) Zaciszna(1/0), 15 - go Lutego garaże (5/0), Nadtorowa (17/0), 3-go Maja (6/20), Waryńskiego (0/16), Waryńskiego (dr boczna)(2/0),Dworcowa(2/0),Oświetlenie terenu PKP-twz. świńska rampa (0/8), Zielona (18/0),700- Lecia (49/0), Alejki nad jeziorem (82/2),5-go Marca (12/0),Fabryczna (4/ 0), Lutyków (3/0), Plac Wolności (14/0), Kowalska (6/0),Warszawska (24/0),Kościuszki (26/0),Armii Krajowej (36/9), Zamkowa (22/0),Zamkowa -garaże (14/0),Grobla (2/6), Głowackiego (3/3), Rataja (0/12),Kosynierów (0/13), Grota Roweckiego (0/11), Racławicka (0/3), Bema (38/0), Norwida (4/0), Staszica (3/0,), Szkolna (3/0), Cmentarna (0/2), Blacharska (3/0), Poniatowskiego i Ogrodowa (26/0), Droga dojazdowa do kol. Smużyny (15/0), Roosevelta i Wiejska (0/5), Wybickiego (6/0),Dąbrowszczaków (6/0), Promenady (21/0),Błotno (23/0), Kulice (18/0),Słajsino (8/0), Karsk (25/0), Wierzbięcin (6/0), Osowo(0/10), Błotny Młyn (6/0), Krasnołęka (2/0), Trzechel (19/0), Olchowo (5/0), Ogorzele (8/0), Piaski (6/0), Bochlin (4/0). 39 szafek oświetleniowych; 375 słupy stalowe jednoramienne;140 słupów stalowych dwuramiennych; 3 słupy stalowe trójramienne; 1 słup stalowy sześcioramienny; 45 słupów ocynkowanych jednoramiennych; 74 slupów żelbetonowych; 630 dcinków kablowych (między słupami); 35 odcinki kablowe zasilające szafki; 64 przęsła linii napowietrznej, 58 słupy aluminiowe jednoramienne, 21 słupy aluminiowe oksydowane 1. W zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych wchodzą: 1) Bieżące przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej oraz tras linii kablowej i napowietrznych; 2) Bieżące przeglądy techniczne opraw i wnęk latarń; 3) Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, szafek, tablic rozdzielczych terminie od marca do końca czerwca 2013 r. lub innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz doraźnie w razie potrzeb, tak aby zapewnić stały dobry stan techniczny i estetyczny urządzeń; 4) Mycie kloszy opraw oświetleniowych raz w roku w okresie od 1 września do końca października; 5) Pomiar skuteczności ochrony od porażeń oraz oporności uziemień ochronnych i roboczych z częstotliwością przewidywaną przepisami PBUE; 6) Regulacja aparatury sterowniczej oświetlenia w miarę potrzeb, w celu utrzymania oświetlenia od zmierzchu do świtu; 7) Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania; 8) Wymiana niesprawnych źródeł światła (żarówek), opraw, dławików i kondensatorów; 9) Wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek słupowych i drzwiczek wnękowych latarń; 10) Naprawa uszkodzonych kabli; 11) Wymiana słupów uszkodzonych lub połamanych w wyniku kolizji drogowych za odrębnym wynagrodzeniem ustalonym przez strony w drodze negocjacji na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego zgodne z art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp; 12) Likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego; 13) kontrole stanu technicznego oświetlenia ulicznego przeprowadzane wspólnie z przedstawicielami Zamawiającego - 1 raz w miesiącu. Termin dokonania kontroli każdorazowo będzie ustalał Zamawiający, uprzedzając o tym Wykonawcę nie później niż 3 dni przed datą planowanej kontroli; Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości opraw oświetleniowych, przy zachowaniu w/w obowiązków dotyczących eksploatacji i konserwacji sieci, urządzeń oświetlenia ulicznego jak i zasad wynagradzania uzyskanych w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego. Zmiana ilości opraw nie może przekroczyć 5 % stanu opraw na dzień podpisania umowy w przeliczeniu na okres obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą. Zwiększenie ilości opraw oświetleniowych (punktów świetlnych) będzie następowało przede wszystkim w wyniku budowy nowych linii oświetleniowych lub uzyskania ich w wyniku budowy nowych ulic, dróg. Wydzielona sieć i urządzenia oświetlenia ulicznego w obrębie miasta Nowogard objęta zamówieniem została wbudowana w większości w latach 1970 - 1980,jedynie około 20 % tej infrastruktury zostało wybudowane po roku 2000. Wybudowana w latach 1970 - 1980 r., sieć i urządzenia oświetlenia ulicznego w okresie lat 2000 - 2010 były systematycznie modernizowane poprzez wymianę opraw rtęciowych na oprawy sodowe i częściową wymianę szafek oświetleniowych. Lokalizację prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych pokazano również na mapie poglądowej załączonej do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach