Przetargi.pl
Świadczenie usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic, będących w eksploatacji Miasta Szczecinek w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3714129 , fax. 094 3740254
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3714129, fax. 094 3740254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic, będących w eksploatacji Miasta Szczecinek w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic, będących w eksploatacji Miasta Szczecinek, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. w następującym zakresie: 1.1 Naprawę i konserwację urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic należy wykonywać na podstawie wpisów w rejestr awarii i potrzebnych prac konserwacyjnych, dokonanych przez Zamawiającego, który znajduje się w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Szczecinek, 1.2 Konserwacja, o której mowa w ust. 1.1 polega na wykonaniu wszelkich prac związanych z usuwaniem awarii instalacji elektrycznych wraz z usunięciem uszkodzeń kabli oświetleniowych, wymianą uszkodzonych opraw i wyeksploatowanych źródeł światła, wymianą uszkodzonych kabli, słupów i szafek oświetleniowych, myciem kloszy oraz naprawą i utrzymaniem majątku oświetlenia drogowego, wymienionego w Załączniku nr 1, w dobrym stanie technicznym. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest do: Przystąpienia do wykonania potrzebnego zakresu prac nie później niż tego samego dnia licząc od momentu ustalenia przez Zamawiającego potrzebnego zakresu prac wpisanego do rejestru, o którym mowa w ust. 1.1. Wykonania prostych napraw /np. załączenia zabezpieczeń i sprawdzenia działania, regulacja zegarów sterujących/ - tego samego dnia. Wymiany wyeksploatowanych źródeł światła, zapłonników, zabezpieczeń, styczników, wyłączników zmierzchowych i zegarów sterujących - w terminie nie dłuższym niż 48 h. Lokalizacji i naprawy uszkodzonych kabli, usunięcia sopli - w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Dokonania bardziej skomplikowanych napraw /np. wymiany uszkodzonych opraw, kabli, słupów i szafek oświetleniowych/, malowania słupów oraz mycia kloszy - w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Wykonanie napraw musi zostać potwierdzone przez Przedstawiciela Zamawiającego, wpisem do rejestru, o którym mowa w ust. 1.1 1.4 Wykaz majątku oświetlenia drogowego, będącego w eksploatacji Miasta Szczecinek, zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.5 Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 1.6 Materiały zużyte i pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie poza teren prac i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21). 1.7 Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich planowanych prac, możliwość przesunięcia pomiędzy poszczególnymi rodzajami prac ilości tych prac w ten sposób, że łączna kwota zamówienia nie przekroczy w złotych polskich kwoty 220.000,00 brutto. 1.8 Zakres usług zleconych Wykonawcy wyniesie minimum 70% całości zakresu usług określonych w sekcji XII. 1 oraz w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.9 Zamówienie powyższych prac w ilości nie powodującej osiągnięcia wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zamówione i wykonane prace. 1.10 Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia określony w ust.1 rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 12 miesięcy, licząc od daty przekazania Zamawiającemu wykonanego i odebranego zakresu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach