Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Opolu składającego się z 2820 punktów świetlnych stanowiących majątek Gminy Opole w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego w Opolu składającego się z 2820 punktów świetlnych stanowiących majątek Gminy Opole w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi elektromontażowe związane z utrzymaniem w pełnej sprawności urządzeń oświetlenia ulicznego stosowanie do wymagań Przepisów Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, Przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz aktualnych Norm Polskich. I. Czynności eksploatacyjne i konserwacyjne: a) wykonywanie: - przeglądów, oględzin tras napowietrznych i kablowych oraz urządzeń z nimi związanych tj. szafek oświetleniowych, słupów, - przeglądów technicznych opraw świetlnych i wnęk latarni, b) zabezpieczenie urządzeń oświetleniowych przed degradacją tj. malowanie antykorozyjne i renowacyjne, sprawdzanie i dokręcanie połączeń śrubowych mechanicznych i elektrotechnicznych, smarowanie śrub i zawiasów drzwiczek latarń, naprawy zamków lub ich wymiana, c) wymiana zużytych wkładek, elementów opraw, podstaw bezpiecznikowych i źródeł światła, d) wykonywanie spisu uszkodzonych źródeł i ich bieżąca wymiana, e) naprawa i wymiana uszkodzonych elementów układu zalicznikowego zasilania i sterowania, uszkodzeń elektrycznych i mechanicznych wszystkich linii elektroenergetycznych kablowych i napowietrznych zasilających urządzenia oświetleniowe oraz przywrócenie do stanu pierwotnego dróg, ulic, chodników i terenu po robotach naprawczych, f) załatwianie wszystkich spraw związanych z dopuszczeniem do wykonywania robót i przeglądów przy urządzeniach elektrycznych oświetleniowych, g) załatwianie własnym staraniem i kosztem zgody na zajęcie pasa drogowego wraz z organizacją ruchu na czas prowadzonych robót, h) likwidacja awarii w urządzeniach zalicznikowych oświetlenia ulicznego, i) powiadamianie zakładu energetycznego o braku napięcia zasilającego obwody oświetlenia ulicznego ( przed licznikiem ), j) wykonywanie przycinki drzew zasłaniających oprawy świetlne, k) niezwłoczne usuwanie usterek i wad w oświetleniu, stwierdzonych podczas kwartalnych przeglądów z udziałem przedstawicieli Gminy i Wykonawcy, II. Ogólne zasady prowadzenia eksploatacji Wykonawca zobowiązany jest do: a) Utrzymania w pełnej gotowości i sprawności urządzeń oświetlenia ulic, placów i dróg stanowiących własność Gminy Opole, b) Utrzymania urządzeń oświetleniowych w stanie zapewniającym bezpieczeństwo obsługi oraz użytkowników ulic, placów i dróg, c) Sporządzania miesięcznych harmonogramów zaplanowanych prac konserwacyjnych i eksploatacyjnych oraz przesyłanie ich Gminie z 1-tygodniowym wyprzedzeniem. Wzór harmonogramu stanowi Załącznik nr 3 do projektu umowy. d) Sporządzania miesięcznych sprawozdań z przebiegu prowadzonej eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych Miasta Opola i przesyłanie ich Gminie do 15-go dnia następnego miesiąca. Wzór sprawozdania stanowi Załącznik nr 4 do projektu umowy. e) W przypadku zgłoszenia zaistnienia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, zdrowia i życia ludzi Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia w ciągu 2 godzin od powzięcia wiadomości działań zmierzających do usunięcia zagrożenia. f) Od momentu zgłoszenia awarii Wykonawca podejmuje niezbędne działania niezwłocznie, a w przypadku konieczności wymiany nieczynnych źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów termin wykonania nie może przekroczyć 7 dni od daty zgłoszenia.. g) Uczestnictwa w obowiązkowych, kwartalnych kontrolach stanu oświetlenia przeprowadzanych wspólnie z przedstawicielem Gminy i na jej wniosek. O terminie i zakresie kontroli Gmina powiadomi Wykonawcę z 3-dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do specyfikacji. Do oświadczenia należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych / wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się min. 1 usługą konserwacji i eksploatacji sieci i instalacji elektroenergetycznych niskiego napięcia. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu zawierającego personel przewidziany do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: a) jedną osobę dozoru posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. b) dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji. Osoba wymieniona w pkt 3a ma się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach