Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Ptasia
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 420 033 , fax. 756 420 034
- Data zamieszczenia: 2018-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Ptasia
58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 756 420 033, fax. 756 420 034
REGON: 36329453000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra - część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra w ilości 7 157 sztuk punktów świetlnych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) stan na dzień 08.11.2018 r. Zakres prac w ramach zamówienia będzie polegał w zależności od potrzeb na: a) wymianie uszkodzonych źródeł światła, dławików i kondensatorów oraz utylizację tych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) czyszczeniu opraw, myciu kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, c) przeglądach technicznych urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), d) oględzinach urządzeń oświetlenia, polegających m.in. na sprawdzaniu stanu świecenia opraw oświetleniowych – raz na kwartał dla dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych i raz na pół roku dla dróg pozostałych, e) konserwacji szafek i tablic rozdzielczych, f) wykonywaniu okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), g) wymianie uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, h) naprawie bądź wymianie uszkodzonych odcinków kabli, i) naprawie zerwanych przewodów sieci napowietrznej, j) naprawie wysięgników, drzwiczek do wnęk słupowych, k) wycince zbędnych gałęzi i konarów kolidujących z oświetleniem, l) składaniu wniosków dotyczących podjęcia prac inwestycyjnych w zakresie konieczności modernizacji oświetlenia drogowego, m) zabezpieczaniu urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, n) prostowaniu pochylonych słupów i wysięgników, o) regulacji zegarów sterowniczych, p) wymianie latarni (słupów wraz z oprawami oświetleniowymi LED i niezbędnym osprzętem), uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych lub aktów wandalizmu bądź koniecznych do odbudowy ze względu na stan techniczny, wskazanych przez Zamawiającego, nawiązujących wyglądem i rodzajem do latarni sąsiednich a moc i rodzaj opraw oświetleniowych winny być dostosowane do oświetlanej drogi (specyfikację opraw oświetleniowych podano w załączniku zgodnie z załącznikiem nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia), q) prowadzeniu konserwacji iluminacji budynków: Cerkwi Św. Piotra i Pawła, Bramy Wojanowskiej, Kościoła Św. Anny, Ratusza wraz z otoczeniem, Baszty Grodzkiej, Pałacu Schaffgotchów, obejmującej również wymianę naświetlaczy, r) prowadzeniu bieżącej współpracy z miejscowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonych na słupach energetycznych (linie napowietrzne), zasilania SO. W przypadku awarii zasilania SO natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne miejscowego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2 tomu I SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2)Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 u.p.z.p. b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 informacje o tych podmiotach. 3)Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. IV Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 poz.798). – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice.”
Dodano: 2024-06-04 - „Remont balkonów budynku „A” Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej”
Dodano: 2023-07-05 - Remont sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu: sali „ A”, separatki, pomieszczenia nadzoru pielęgniarskiego...
Dodano: 2022-12-23 - „3 – letnia usługa serwisowa mikroskopu elektronowego JEOLJSM – IT500LA”
Dodano: 2022-12-05 - Usługa konserwacji, serwisu instalacji i systemów ogólnobudynkowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu w latach 2021 – 2022
Dodano: 2021-03-24 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH,LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH
Dodano: 2021-03-16 - Usługa konserwacji, serwisu instalacji i systemów ogólnobudynkowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu w latach 2021 – 2022
Dodano: 2021-03-10 - Bieżące wykonywanie usług konserwacji budowlanej i instalacyjnej, napraw oraz usuwania awarii w 18 nieruchomościach i na przynależnych do nich terenach zewnętrznych zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków. Znak postępowania: ZP-109/WZŻ/2020
Dodano: 2021-02-08 - Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2021-02-03 - Przeglądy eksploatacyjne sieci i urządzeń gazów medycznych
Dodano: 2021-02-02