Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja fontann miejskich w Świnoujściu w latach 2021-2023

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3213193, , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3213193, , fax. 91 3215995
    REGON: 81168429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja fontann miejskich w Świnoujściu w latach 2021-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. WYKAZ PODSTAWOWYCH PRAC PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA W OKRESIE OD 15 KWIETNIA DO 30 PAŹDZIERNIKA: 3. W obiektach fontann oznaczonych numerami od 1 do 8, wymagane jest wykonywanie następujących czynności eksploatacyjnych: 1) utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz utrzymanie wartości estetycznej obiektów fontann, 2) kontrola wizualna obiektu oraz prawidłowości działania urządzeń fontanny; złożenie raportu z kontroli za pośrednictwem sms na nr telefonu wskazany w umowie – codziennie do godz. 10:00, 3) usuwanie zakłóceń w pracy urządzeń fontann – na bieżąco (w czasie określonym w ofercie i umowie), 4) okresowe płukanie filtrów piaskowych – nie rzadziej niż raz w tygodniu, 5) dozowanie środków dezynfekujących – raz w tygodniu, 6) sprawdzanie poziomu pH wody – raz w tygodniu, 7) sprawdzanie stężenia chloru – raz w tygodniu, 8) sprawdzanie poprawności działania systemu uzdatniania wody i instalacji atrakcji wodnej – codziennie 9) kontrola szczelności rurociągów i połączeń urządzeń – raz w tygodniu, 10) kontrola prawidłowości pracy urządzeń fontann – na bieżąco ( pompa, dysze, diody), 11) kontrola i eksploatacja urządzeń zasilających i sterujących, zlokalizowanych w komorze pomp – na bieżąco, 12) kontrola stanu zużycia wody i energii elektrycznej oraz prawidłowości pomiaru; zapis w dzienniku eksploatacji – raz w tygodniu, 13) czyszczenie prefiltrów pomp – raz w tygodniu, 14) czyszczenie pomp ścieków oraz zbiorników ścieków (rząpi) z zanieczyszczeń – wg potrzeb, nie rzadziej - niż raz w tygodniu, 15) kontrola i usuwanie korozji z elementów stalowych urządzeń fontann oraz zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni – na bieżąco, 16) opróżnianie z wody niecki fontann – do bieżącego czyszczenia, 17) spuszczanie wody z niecek fontann – przed przerwą eksploatacyjną, 18) spuszczanie wody z instalacji fontann – przed przerwą eksploatacyjną, 19) czyszczenie niecki fontanny wielorzędowej – przed jej uruchomieniem, 20) usuwanie zanieczyszczeń z fontann oraz z terenu w odległości ok. 2m wokół fontann – na bieżąco w przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń, 21) okresowe czyszczenie niecki fontann – nie rzadziej niż co dwa tygodnie, 22) demontaż dysz z zabezpieczeniem na okres zimowy (dotyczy fontanny przy ul. Słowackiego, fontann na Placu Chrobrego, fontanny przy wejściu na plażę oraz fontanny „Źródełko” w Parku Zdrojowym), 23) prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji dla każdego obiektu oddzielnie. Uwaga! Prace wykonywane w komorach pompowni winny być wykonywane przy asekuracji drugiej osoby znajdującej się na zewnątrz. 4. Dla fontanny „Śruba” (nr 10) zlokalizowanej na skwerze u zbiegu ul. Piastowskiej i ul. Piłsudskiego wymagane jest wykonywanie następujących czynności eksploatacyjnych: 1) utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz utrzymanie wartości estetycznej obiektu fontanny, 2) kontrola wizualna obiektu oraz prawidłowości działania urządzeń fontanny; złożenie raportu z kontroli za pośrednictwem sms na nr telefonu wskazany w umowie – codziennie do godz. 10:00, 3) usuwanie zakłóceń w pracy urządzeń fontann – na bieżąco (w czasie określonym w ofercie i umowie), 4) okresowe czyszczenie filtrów – 2 razy w miesiącu, 5) dozowanie środków dezynfekujących – raz w tygodniu, 6) kontrola stanu zużycia wody i energii elektrycznej oraz prawidłowości pomiaru; zapis w dzienniku eksploatacji – raz w tygodniu, 7) bieżąca kontrola i eksploatacja urządzeń zasilających i sterujących zlokalizowanych w skrzynkach rozdzielczych, 8) czyszczenie niecki fontanny – przed jej uruchomieniem, 9) usuwanie zanieczyszczeń z fontanny oraz z terenu w odległości ok. 2m wokół fontanny – na bieżąco w przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń, 10) czyszczenie niecki fontanny – przed jej uruchomieniem a następnie nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, 11) spuszczenie wody z niecki fontanny; przygotowanie do przerwy eksploatacyjnej, 12) spuszczenie wody z instalacji fontann wraz z demontażem i zabezpieczeniem pomp na okres zimowy, 13) demontaż dysz z zabezpieczeniem na okres zimowy, 14) prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji. 5. Dla fontanny pływającej (nr 11), montowanej sezonowo na zbiorniku wodnym przy ul. Jachtowej w Parku Zdrojowym wymagane jest wykonywanie następujących czynności eksploatacyjnych: 1) instalacja fontann w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przywóz fontann z miejsca składowania, podłączenie zasilania, pomiary i badania), 2) utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz utrzymanie wartości estetycznej obiektów fontann, 3) kontrola wizualna obiektu oraz prawidłowości działania urządzeń fontanny; złożenie raportu za pośrednictwem e-mail – codziennie do godz. 10:00, 4) usuwanie zakłóceń w pracy urządzeń fontann – na bieżąco (w czasie określonym w ofercie i umowie), 5) okresowe czyszczenie filtrów – raz w miesiącu, 6) bieżąca kontrola i eksploatacja urządzeń zasilających i sterujących zlokalizowanych w skrzynkach rozdzielczych, 7) kontrola stanu zużycia energii elektrycznej oraz prawidłowości pomiaru; zapis w dzienniku eksploatacji – raz w tygodniu, 8) demontaż fontann, 9) przygotowanie urządzeń fontann do okresu zimowego, 10) czyszczenie całego urządzenia ultradźwiękami, konserwacja oraz wywóz i złożenie fontann w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6. Fontanna oraz ciek wodny (nr 9) zlokalizowane na Placu Wolności wymagane jest wykonywanie następujących czynności eksploatacyjnych: 1) utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz utrzymanie wartości estetycznej obiektu fontanny, 2) kontrola wizualna obiektu oraz prawidłowości działania urządzeń fontanny; złożenie raportu z kontroli za pośrednictwem sms na nr telefonu wskazany w umowie – codziennie do godz. 10:00, 3) okresowe płukanie filtrów piaskowych – nie rzadziej niż raz w tygodniu, 4) dozowanie środków dezynfekujących i glonobójczych– raz w tygodniu, 5) sprawdzanie poziomu pH wody – raz w tygodniu, 6) sprawdzanie stężenia chloru – raz w tygodniu, 7) sprawdzanie poprawności działania systemu uzdatniania wody i instalacji atrakcji wodnej – raz w tygodniu, 8) kontrola szczelności rurociągów i połączeń urządzeń – raz w tygodniu, 9) kontrola prawidłowości pracy urządzeń fontann – bieżąca ( pompa, dysze, diody), 10) bieżąca kontrola i eksploatacja urządzeń zasilających i sterujących, zlokalizowanych w komorze pomp, 11) kontrola stanu zużycia wody i energii elektrycznej oraz prawidłowości pomiaru – raz w tygodniu (zapis w dzienniku), 12) czyszczenie prefiltrów pomp – raz w tygodniu, 13) czyszczenie pomp ścieków oraz zbiorników ścieków z zanieczyszczeń – wg potrzeb, nie rzadziej - niż raz w tygodniu, 14) spuszczanie wody z niecek fontann, 15) spuszczanie wody z instalacji fontann, 16) czyszczenie niecki fontanny „wodotryski” przed jej uruchomieniem, 17) demontaż dysz z zabezpieczeniem na okres zimowy, Uwaga! Prace wykonywane w komorze pompowni winny być wykonywane przy asekuracji drugiej osoby znajdującej się na zewnątrz. B. WYKAZ PODSTAWOWYCH PRAC, NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA WE WSZYSTKICH STAŁYCH OBIEKTACH FONTANN, W OKRESIE OD 1 LISTOPADA DO 14 KWIETNIA, OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. Utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz utrzymanie wartości estetycznej obiektów fontann, w zakresie przewidzianym dla sezonu jesienno-zimowego, 2. Kontrolę wizualną obiektu i urządzeń fontanny, odczytanie i wpisanie do dziennika eksploatacji stanów liczników energii elektrycznej i wody – raz na tydzień, 4 razy w miesiącu; złożenie raportu z kontroli za pośrednictwem sms na nr telefonu wskazany w umowie – codziennie do godz. 9:00, 3. Analizę odczytanych stanów liczników i podjęcie działań kontrolnych instalacji elektrycznej i/lub wodociągowej – raz na tydzień – 4 razy w miesiącu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zgłoszenie pilnie Zamawiającemu, 4. Kontrolę prawidłowości działania wentylacji komory fontanny oraz urządzeń odwadniających (rząpie) – raz na tydzień, 4 razy w miesiącu. Zapis kontroli w dzienniku eksploatacji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187, z określeniem w tytule wpłaty: „WADIUM W POSTĘPOWANIU NR WIZ.271.1.12.2020”. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Świnoujście) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach