Przetargi.pl
„Eko Głuszyca – tu mieszkam, tu żyję – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Głuszyca”

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58340 Głuszyca, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 456 263 , fax. 748 456 339
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    ul. Grunwaldzka 55
    58340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 748 456 263, fax. 748 456 339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gluszyca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Eko Głuszyca – tu mieszkam, tu żyję – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Głuszyca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn.: „Eko Głuszyca – tu mieszkam, tu żyję – budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Głuszyca”. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane przez Wykonawcę w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu fabrycznie nowych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ), legitymujących się certyfikatem na zgodność z normami EN 12566-3+A2:2013 w miejscowościach: Grzmiąca, Sierpnica, Głuszyca Górna, Łomnica w ilości łącznej 34 sztuk. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Jeżeli będzie to konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje przenośną pompownię awaryjną, w przypadku wystąpienia okresowych wysokich stanów wód gruntowych ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Na ogólną liczbę 34 szt. przydomowych biologicznych (PBOŚ) oczyszczalni składa się :  18 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie do 5 mieszkańców,  7 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie od 6 do 10 mieszkańców,  6 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie od 11 do 16 mieszkańców,  2 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie od 22 do 23 mieszkańców,  1 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 35 mieszkańców, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) do Starosty Powiatu Wałbrzyskiego 2. Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych 34 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników docelowych oraz jednej osoby wskazanej przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 6. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi. 7. Sporządzenie raportu po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. W szczególności wykonane zostaną następujące roboty: 1. Prace przygotowawcze i pomocnicze: a) zagospodarowanie placu budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym: • zaplecze budowy, • doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb budowy, • ogrodzenia tymczasowe, • drogi dojazdowe do obiektów, • urządzenia ppoż. i BHP, b) pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie wierceń geologicznych. c) wykonanie dokumentacji fotograficznej placu budowy (wszystkich posesji) przed przystąpieniem do robót budowlanych 2. Roboty budowlane i wykończeniowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym roboty ziemne, betonowe i/lub żelbetowe, 3. Wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA: 4. Zagospodarowanie terenu – uporządkowanie placu budowy oraz przywrócenie stanu pierwotnego obiektów naruszonych, 5. Ogół pozostałych prac i dostaw niezbędnych do kompletnego zrealizowania PBOŚ, uzyskania pozwoleń wymaganych prawem oraz przekazania PBOŚ do eksploatacji i użytkowania. 6. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegał praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystywania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inwestora o swoich działaniach przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. 7. Wykonawca pokryje koszt szkód powstałych na skutek uszkodzenia infrastruktury podziemnej, urządzeń nadziemnych i elementów zagospodarowania przestrzennego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze, w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987). 9. Opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 10. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu czy pochodzenia – należy przyjąć, że wskazania te określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. Osoby realizujące przedmiotowe zadanie: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, minimum 4 osób wykonujących roboty budowlane, tj. roboty instalacyjne, budowlane, montażowe itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Warunki wnoszenia i zwalniania wadium opisano w Rozdziale IX SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, oświadczenia (załączniki do SIWZ), dowód wpłaty wadium; pozostałe wymienione w SIWZ (np. pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu trzeciego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach