Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie i budynków będących własnością Gminy Dobromierz położonych w Jaskulinie

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie i budynków będących własnością Gminy Dobromierz położonych w Jaskulinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa biologicznej oczyszczalni ścieków w technologii obrotowego złoża tarczowego obsługującej do 150RLM (przepływ do 30m3/d) wraz z przyłączami z odprowadzeniem biologicznie oczyszczonego ścieku do istniejącego zarurowanego cieku wodnego kd300. Oczyszczalnia posadowiona będzie na wykonanej półce ziemnej obniżonej o ok. 1 m. Teren posadowienia oczyszczalni należy odwodnić za pomocą koryta odwadniającego o szer. 50 cm z kostki granitowej 7x9 cm na podbudowie z betonu C12/15 gr 15 cm i ogrodzić siatką. Na terenie przebudowy oczyszczalni należy rozebrać i zutylizować trzy żelbetowe zbiorniki na ścieki. Instalacja doziemna ścieku biegnąca przez działkę nr 82/1 wykonana zostanie z rur PVC-U200 SN-8 i PVC-U160 SN-8, a sieć kanalizacji sanitarnej biegnąca od podłączonych budynków wykonana zostanie zgodnie z pozwoleniem na budowę z dnia 22.06..2010 nr 698/2010 oraz pozwolenie zamienne z dnia 18.10.2016 nr 1372/2016. Obszar inwestycji: dz. nr 81, 82/1, 83 obręb Jaskulin. Szczegółowy zakres zamówienia jest przedstawiony w projekcie budowlanym oraz w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. Teren inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków Decyzją nr A/4202/1330/Wł z dnia 20 marca 1991 r. jako park dworski w Jaskulinie gm. Dobromierz. Dla inwestycji uzyskano pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku. Zgodnie z Decyzją Konserwatora Zabytków pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku zostało udzielone pod warunkami: 1. Zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu prac, 2. Niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac albo badań. 3. Prowadzenia badań archeologicznych nadzorujących w trakcie robót ziemnych związanych z zamierzeniem przez uprawnionego archeologa, w oparciu o uzgodniony program badań archeologicznych, które będą nadzorowały roboty ziemne, bez wpływu na ich zakres. 4. Kierującym robotami budowlanymi może być osoba posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ww. ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 5. W trakcie prac budowlanych wykonawca jest obowiązany uwzględnić ochronę środowiska na obszarze prowadzenia prac, a w szczególności ochronę gleby, zieleni, naturalnego ukształtowania terenu i stosunków wodnych (art. 75 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, Dz.U. z 2020 poz. 1219). 6. Prace ziemne oraz inne prace wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom (Art. 87a.l. Ustawa o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. Dz.U. z 2020 poz. 55). Wykonawca zapewni nadzór archeologa na terenie inwestycji. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do skompletowania wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie określonych w pozwoleniu na budowę (operat kolaudacyjny) oraz do uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie działając na podstawie pełnomocnictwa Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9.000,00 PLN słownie: dziewięć tysięcy złotych 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polski S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 Nr: 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach