Przetargi.pl
„Efektywne wykorzystanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego Gminy Wysokie”

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-145 Wysokie, ul. Nowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 806 206 , fax. 846 806 244
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1
    23-145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 846 806 206, fax. 846 806 244
    REGON: 95037167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Efektywne wykorzystanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego Gminy Wysokie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2.2. Nazwa nadana zamówieniu: „Efektywne wykorzystanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego Gminy Wysokie” . 2.3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.3.1. część 1 zamówienia – „Modernizacja budynku GOK i GBP w Wysokiem”. Zakres robót między innymi obejmuje:  Modernizację wraz z remontem budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej a także przystosowanie budynku na potrzeby osób niepełnosprawnych.  Odświeżenie elewacji zewnętrznej budynku.  Montaż instalacji klimatyzacji i monitoringu.  Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,72 kWp. Cechy charakterystyczne obiektu: Powierzchnia zabudowy: 419 m2 Powierzchnia użytkowa: - piwnica: 300,75m2 - parter: 338,10 m2 - piętro: 162,30 m2 Kubatura parteru: 1150 m3 Kubatura całkowita 4364,47 m3 Szerokość: 14,72 m Długość: 28,21 m Wysokość całkowita: 13,76 m Uwaga! Budynek GOK i GBP i to obiekt funkcjonujący. W ciągu tygodnia odbywają się w nim w nim różnego rodzaju zajęcia. W związku z powyższym, Wykonawca musi założyć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie budynku i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający jego funkcjonowaniu. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu. 2.3.2. część 2 zamówienia – „Modernizacja sceny plenerowej w pobliżu budynku GOK i GBP w Wysokiem”. Zakres robót między innymi obejmuje:  Rozbiórkę schodów stalowych sceny.  Wymianę posadzki sceny na podesty ze sklejki.  Wykonanie podestu sceny na konstrukcji stalowej. Cechy charakterystyczne obiektu: Długość obiektu: 8,66 m Szerokość obiektu: 9,77 m Wysokość obiektu: 6,25 m Powierzchnia zabudowy: 49,69 m2 Typ obiektu: budowla Liczba kondygnacji nadziemnych: 1 kondygnacja 2.3.3. część 3 zamówienia – „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w miejscowości Wysokie - zagospodarowanie terenu nad rzeką Wierzbówką”. Zakres robót między innymi obejmuje: - Budowę drewnianych kładek-mostków, pochylni i ścieżek pieszych pełniących funkcję rekreacyjną. - Budowę oświetlenia parkowego. - Montaż elementów małej architektury. - Montaż instalacji monitoringu. -Nasadzenia roślin ozdobnych. -Budowę parkingu dla samochodów osobowych (ilość miejsc 10 szt. W tym 1 szt. Dla osób niepełnosprawnych). Cechy charakterystyczne projektowanych nawierzchni: Szerokość kładek pieszych (mostków) w świetle przejścia - 1,83 m Szerokość pieszych pomostów - 1,80 m Ilość kładek - 2 szt. Rozpiętość kładek (mostków) mierzona do osi podpór - 4,35 m, Nawierzchnia kładek - deski drewniane ryflowane szer. 13 cm, gr. 5,50 cm. Nawierzchnia pomostów - deski drewniane ryflowane szer. 13 cm, gr. 4,50 cm. Wymiary miejsc postojowych – 9 szt. 2,50 m x 5,0 m – 1 szt. 3,60 m x 5,0 m, nawierzchnia z kostki betonowej. 2.3.4. część 4 zamówienia – „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w miejscowości Wysokie - zagospodarowanie zbiornika wodnego”. Zakres robót między innymi obejmuje:  Usunięcie drzew w ilości 31 szt. i krzaków na pow. 25 m2 wraz z karczowaniem pni - 31 szt.  Wytyczenie przez uprawnionego geodetę obrysu zewnętrznego zbiornika,  Wykonanie wykopów mas ziemnych ( 2 189 m3 ) z czaszy zbiornika - średnio warstwą 0,70 m do rzędnej dna 230,60 m n.p.m., wraz z odbudową korony i skarp grobli, (ok. 438 m3).  Pozostały nadmiar ukopu (gruntu) w ilości 1 751 m3 zostanie wywiezione poza teren robót na działki stanowiące własność Gminy Wysokie, w związku z planowanymi w przyszłości inwestycjami.  Plantowanie skarp zbiornika wraz z obsiewem mieszanką traw – 2 324 m2.  Remont Bud. nr 1 – mnicha piętrząco- spustowego O 60 cm, L=10,4 m, wl. 230,52 m n.p.m., wylot 230,42 m n.p.m.MPN – 232,20  Remont Bud. nr 2 – zastawki betonowej g. 231,40 m n.p.m., d. 230,12 m n.p.m.g.p, wraz z zabezpieczeniem skarp materacami siatkowo- kamiennymi grub. 23 cm oraz narzutem w dnie z kamienia ( zabezpieczenie wylotów ze źródeł),  Wykonanie drewnianego pomostu rekreacyjnego wym. 10,0 m x 2,0 m i 6,8 m x 2,0 m, rz.góry 233,00 m n.p.m.rz. dna przy pomoście 230,60 m n.p.m.  Wykonanie drewnianego pomostu rekreacyjnego o wym. 2,0 m x 10,0 m, rz.gory 233,00 m n.p.m., rz. dna zbiornika przy pomoście 230,60 m n.p.m.  Wykonanie pomostów wędkarskich 1,0 m x 2,0 m – szt. 3, rz. gory 233,00 m n.p.m.  Wykonanie chodnika wokół stawu z nawierzchnia z kostki brukowej grub. 6 cm – dług 244mb x 1,5 m = 366 m2 wraz z obrzeżami betonowymi 100 x 20 x 8 cm – (2 x 244m =488mb).  Plantowanie i zagospodarowanie powierzchni skarp zbiornika oraz terenu przybrzeżnego, uzyskanego po rozplantowaniu nadmiaru ziemi, poprzez obsiew mieszanką traw w celu przywrócenia zabudowy biologicznej typowej dla tego ekosystemu, z zastosowaniem zieleni naturalnej dla siedlisk wilgotnych tj. plantunek i skarpy,  Wykonanie obiektów małej architektury: ławki wypoczynkowe Spartan – 8 szt., kosze na śmieci – 10 szt., i stojaki na rowery (5-stanowiskowe) – 2 szt  W celu stworzenia sprzyjających warunków dla występującej na tym terenie flory i fauny typowej dla środowiska wodnego przewiduje się nasadzenie roślinności wodnej na części projektowanego stawu, w celu utworzenia strefy bagienno-błotnej.  Budowę ogrodzenia wokół istniejącego zalewu, łączna długość ogrodzenia około 360 mb.  Budowę oświetlenia wokół stawu oraz montaż instalacji monitoringu. 2.4. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:  Wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR),  Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100), 6.1.3. w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), 6.1.4. w zakresie części 4 zamówienia w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach Oddział Wysokie UG WYSOKIE nr rachunku: 32 8689 0007 9706 5096 2000 0010 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.10.2020.JK - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1310 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.14. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu". Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach