Przetargi.pl
"E-usługi publiczne w Urzędzie Gminy Jerzmanowa"

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67222 Jerzmanowa, ul. Lipowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 836 55 31 , fax. 76 831 21 19
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Lipowa 4
    67222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 76 836 55 31, fax. 76 831 21 19
    REGON: 39064734000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "E-usługi publiczne w Urzędzie Gminy Jerzmanowa"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług i dostawa w ramach zakupu licencji i wdrożenia oprogramowania, utworzenia szyny danych oraz uruchomienia e-usług publicznych wraz z opracowaniem dokumentacji zgłoszeniowej w celu uruchomienia Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego oraz zakup zestawów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Uruchomienie usług finansowych: a. zakup licencji portalu podatkowego mieszkańca; b. wdrożenie portalu podatkowego mieszkańca; c. zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; d. wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; e. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. 2. Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów i BIP: a. zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów i BIP; b. wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów i BIP; c. utworzenie szyny danych - prace programistyczne; d. wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem; e. opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. 3. Utworzenie Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych: a. opracowanie niezbędnej dokumentacji zgłoszeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48710000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę 9 000 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału; 2. poręczeniach bankowych; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Głogowie Oddział w Jerzmanowej Nr rachunku 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ZPFZ-I.271.4.2017”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach