Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. A. Piechowskiego 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 6860131 , fax. (058) 6860119, 6860121
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie
ul. A. Piechowskiego 36 36
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. (058) 6860131, fax. (058) 6860119, 6860121
REGON: 19110303900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZP/79/09 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 13 zadań, określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1 - 4 art. 22 ust. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należny dołączyć: 1. Formularz cenowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. III.4 SIWZ (opis winien zawierać oznaczenia zadania i pozycji których dotyczy). 3. Próbki wraz z wykazem - wg wzoru. 4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 8. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawca jest osobą fizyczną. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.koscierzyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stymulatorów, elektrod ablacyjnych, cewników, kaniul do pompy, introducerów, cewników do FFR oraz płytek do ablatora dla Pracowni Urządzeń Wszczepiennych Serca i Pracowni Elektrofizjologicznej oraz dla Pracowni Hemodynamicznej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa pasków do glukometrów i płynów kontrolnych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego lub próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą analizatora do OB kompatybilnego z oferowanym systemem 62-PN-2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów do sterylizacji.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów do sterylizacji - 61/PN/2016
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę automatycznych nakłuwaczy do pobierania krwi włośniczkowej z palca
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa wiskoelastyków i akcesorii do fakoemulsyfikatora.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa obłożeń
Dodano: 2016-05-17