Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg
- Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 8213231 , fax. 0-59 8213597
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
ul. Słupska 56 56
77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
tel. 0-59 8213231, fax. 0-59 8213597
REGON: 77097951300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kolczyglowy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa miału węglowego w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego w roku 2010 w ilości 120 ton wraz z kosztami dowozu i wyładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Powyższy miał węglowy powinien zawierać następujące parametry: Wartość opałowa - powyżej 23 000 KJ/kg, Zawartość popiołu - 15-18 %, Zawartość siarki - do 0,80%, Ziarnistość - 0-20 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Świadectwo jakości miału węglowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO, ENERGETYCZNEGO TYP 32.1 I MIAŁU TYP 31.2 DO KOTŁOWNI SZKOLNYCH NA TERENIE GMINY CHOJNICE
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa węgla i miału
Dodano: 2015-09-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ OPAŁU DO JEDNOSTEK POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
Dodano: 2015-08-18 - dostawa węgla kamiennego energetycznego typ 32.1 i miału typ 31.2 do kotłowni szkolnych na terenie gminy Chojnice.
Dodano: 2015-03-12 - Zakup paliwa energetycznego (węgla i miału) do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, z dostawą na miejsce składowania.
Dodano: 2014-11-28 - Dostawa miału węglowego do kotłowni w Pucku i w Rzucewie - około 350 ton
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa węgla i miału ZP28/D/05/2014
Dodano: 2014-09-04 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ OPAŁU DO JEDNOSTEK POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
Dodano: 2014-06-10 - Dostawa węgla kamiennego energetycznego typ 32.1 i miału typ 31.2 do kotłowni szkolnych na terenie gminy Chojnice.
Dodano: 2014-02-06 - Dostawę węgla kamiennego groszek do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach w roku 2014
Dodano: 2013-12-20