Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. A. Piechowskiego 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 6860131 , fax. (058) 6860119, 6860121
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie
ul. A. Piechowskiego 36 36
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. (058) 6860131, fax. (058) 6860119, 6860121
REGON: 19110303900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl/zp/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DZP/35/09 DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, wraz z warunkami dodatkowymi określonymi w załączniku A do specyfikacji - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 2. Formularz cenowy. 3. Wykaz nr katalogowych pełnej gamy rozmiarowej oferowanego asortymentu. 4. Katalogi -materiały firmowe oferowanych produktów , o ile są wymagane w załączniku A, nie wymaga się tłumaczenia na język polski. 5. Próbki wraz z wykazem. 6. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ. 7. Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.koscierzyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY PŁYTEK WRAZ ZE ŚRUBAMI DO NASADY DALSZEJ KOŚCI RAMIENNEJ I KOŚCI STRZAŁKOWEJ ORAZ PIERŚCIENI MALYUGINA
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa endoprotez.
Dodano: 2016-04-26 - DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH II
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-02-25 - DOSTAWA AKCESORIÓW ARTROSKOPOWYCH
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa implantów kostnych wraz z oprzyrządowaniem.
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa implantów ortopedycznych
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa implantów kostnych wraz z oprzyrządowaniem.
Dodano: 2015-12-23 - SUKCESYWNE DOSTAWY ENDOPROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2015-11-19 - dostawa implantów kostnych
Dodano: 2015-11-03