Przetargi.pl
DZP/28/2013 Stały nadzór i obsługa serwisowo - klimatyzacyjna urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych i chłodniczych, związanych z nimi systemami sterowania i automatyki w budynkach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego w Otwocku w okresie 24 miesięcy

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/28/2013 Stały nadzór i obsługa serwisowo - klimatyzacyjna urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych i chłodniczych, związanych z nimi systemami sterowania i automatyki w budynkach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego w Otwocku w okresie 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Stały nadzór i obsługa serwisowo - konserwacyjna urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych i chłodniczych, związanych z nimi systemami sterowania i autmatyki w budynkach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego w Otwocku w okresie 24 miesięcy Ogólny zakres zamówienia Ogólny zakres zadań związanych ze stałym nadzorem i obsługą serwisowo-konserwacyjną urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i chłodniczych, związanych z nimi systemów sterowania i automatyki obejmuje 1. konserwacja i ewentualne naprawy urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i chłodniczych wymienionych w załączniku nr 6 do siwz 2. utrzymanie urządzeń w ruchu z zachowaniem parametrów projektowych i zadanych zgodnie z wymaganiami użytkownika 3. przynajmniej raz w roku sprawdzenie i pomiar osiąganych parametrów wentylacji w pomieszczeniach szpitalnych objętych wentylacją mechaniczną i urządzeniami wentylacyjnymi wymienionymi w załączniku nr 6 do siwz porównanie ich z wymaganiami i sporządzanie protokołu z pomiarów 4. ustalenie harmonogramu przeglądów i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń wymienionych w załączniku nr 6 do siwz 5. transport utylizacja odpadów stanowiących wynik przeprowadzonej konserwacji i naprawy 6. prowadzenie dokumentacji w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw oraz pomiarów parametrów wentylacji. 7. Utrzymanie w czystości pomieszczeń: wentylatorowni, maszynowni wody lodowej, czerpni, wyrzutni. Zakres prac konserwacyjnych Zakres konserwacji wentylacji obejmuje; 1. Przeglądy w zakresie i czasokresie określonym w dokumentacjach techniczno-ruchowych urządzeń wymienionych w załączniku, ale nie rzadziej, niż co 6 miesięcy. 2. Bieżącą obsługę w tym codzienny obchód ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń wymienionych w załączniku 6 do siwz 3. Kontrola, czyszczenie i wymiana zanieczyszczonych lub uszkodzonych filtrów stanowiących wyposażenie central wentylacyjnych, klimatyzatorów, nawiewników i urządzeń wchodzących w skład systemów, instalacji chłodniczych i grzewczych zgodnie z dokumentacjami techniczno-ruchowymi urządzeń wymienionych w załączniku 6 do siwz. (Filtry do central wentylacyjnych są dostarczane przez Zamawiającego). 4. Wymiana zużytych pasków klinowych stanowiących wyposażenie urządzeń wymienionych w załączniku 6 do siwz (paski dostarcza Zamawiający). 5. Sprawdzenie działania siłowników przepustnic, presostatów, zaworów trójdrogowych, czujników temperatury, czujników wilgotności, czujników przeciwzamrożeniowych 6. Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja urządzeń wymienionych w załączniku 6 do siwz i ich elementów 7. Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i sterowania urządzeniami wymienionymi w załączniku 6 do siwz oraz ich wymiana w przypadku ich uszkodzenia (części dostarcza Zamawiający). 8. Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i sterowania wchodzących w skład instalacji doprowadzających czynnik grzewczy lub chłodniczy do urządzeń wymienionych w załączniku 6 do siwz 9. Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów wchodzących w skład instalacji doprowadzających czynnik grzewczy lub chłodniczy do urządzeń wymienionych w załączniku 6 do siwz 10. Instalacja grzewcza i chłodnicza; czyszczenie filtrów, sprawdzanie szczelności układu, likwidacja ewentualnych wycieków, uzupełnianie czynnika (glikol, freon, woda,), sprawdzenie ciśnienia czynnika, (koszt czynnika wymaganego do uzupełnienia leży po stronie oferenta i wliczony jest w cenę oferty) 11. Instalacja odprowadzenia skropolin - sprawdzenie drożności układu (syfon, instalacja) oraz jego szczelności ewentualne czyszczenie poszczególnych elementów instalacji 12. Kontrola pracy i stanu technicznego elektrycznych nawilżaczy parowych 13. Czyszczenie i dezynfekcja wszystkich sekcji central 14. Czyszczenie i regulacja elementów ciągów wentylacyjnych, regulujących i zapewniających osiągnięcie parametrów projektowych (nawiewniki, kratki wyciągowe, anemostaty, centrale wentylacyjne) 15. Czyszczenie chłodnic, nagrzewnic i wymienników ciepła, 16. Czyszczenie zewnętrznych powierzchni kanałów wentylacyjnych, obudowy central, nawilżaczy, szaf sterowniczych. 17. Czyszczenie komór kurzowych 18. Kontrola stanu izolacji termicznej kanałów i rurociągów wody lodowej oraz ciepła technologicznego (naprawa lub uzupełnienie ewentualnych braków w izolacji koszt izolacji oraz materiałów do jej naprawy wliczony w cenę oferty) 19. Kontrola klap ppoż - sprawdzenie działania urządzenia wyzwalającego, sprawdzenie wskaźnika położenia, kontrola swobody ruchu, sprawdzenie stanu po alarmie pożarowym w sytuacji nieprawidłowej pracy sytemu wentylacyjnego 20. Wykonanie przeglądu rocznego sytemu klap ppoż 21. Kontrola prawidłowego działania elementów grzejnych i termostatów nagrzewnic kanałowych (szczególnie w okresie zimowym) 22. Kontrola pracy i stanu technicznego wentylatorów dachowych wentylatorów na poddaszu 23. Kontrolowanie i konfigurowanie parametrów systemu sterowania automatyką wentylacji, klimatyzacji oraz chłodu (sterowniki, programy). 24. Przegląd serwisowy 1 raz do roku dla central wyprodukowanych od roku 2010 (wykonany przez autoryzowany serwis producenta, koszt przeglądu wliczony w cenę oferty) Zakres konserwacji dla agregatów chłodu (wody lodowej) 1. Kontrola stanu urządzeń oraz przegląd parametrów ich pracy 2. Kontrola stanu sprężarek 3. Kontrola poziomu i ciśnienia oleju 4. Kontrola ciśnienia parownika, skraplacza 5. Kontrola przepływu ciekłego czynnika chłodniczego 6. Sprawdzenie ciśnienia roboczego w instalacji 7. Utrzymanie w czystości agregatów chłodniczych i suchych wież chłodniczych 8. Sprawdzenie systemu w celu wykrycia ewentualnych nieprawidłowości (głośna praca sprężarek, luźna obudowa, nieszczelności, luźne styki, brudne wężownice skraplacza) 9. Oczyszczenie i ponowne pomalowanie skorodowanych powierzchni 10. Kontrola występowania nieszczelności obiegów wody schładzanej, sprawdzenie działania pomp obiegowych oraz osprzętu 11. Sprawdzenie zaworów oraz rur, oczyszczanie filtrów (również w obiegu wody lodowej) i rur skraplacza 12. Przegląd serwisowy 1 raz do roku dla agregatów wyprodukowanych od roku 2010 (wykonany przez autoryzowany serwis producenta koszt przeglądu wliczony w cenę oferty) Zakres konserwacji dla klimatyzatorów obejmuje; 1. Sprawdzenie instalacji chłodniczej polegającej na sprawdzeniu szczelności układu, likwidacja ewentualnych wycieków, uzupełnienie czynnika, sprawdzenie temperatury nawiewu jednostki wewnętrznej, sprawdzenie ciśnienia układu chłodniczego. (Koszt czynnika wymaganego do uzupełnienia leży po stronie oferenta i wliczony jest w cenę oferty) 2. Sprawdzenie instalacji elektrycznej polegającej na sprawdzeniu połączeń elektrycznych, pomiar prądu poboru sprężarki, sprawdzenie wentylatorów 3. Czyszczenie i dezynfekcja filtrów powietrza, mycie jednostki wewnętrznej, dezynfekcja jednostki wewnętrznej-parownik, taca skroplin, mycie wymiennika ciepła jednostki zewnętrznej 4. Sprawdzenie drożności układu odprowadzenia skroplin, czyszczenie tacy ociekowej jednostki zewnętrznej 5. Sprawdzenie poprawnego działania pompki skroplin Wymagania stawiane wykonawcy 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia 1. Prace związane z konserwacją i bieżącą obsługą systemów będą wykonywane w godzinach 7-15 w dni robocze. Natomiast prace wymagające wyłączenia systemów wentylacji, wody lodowej itp. będą wykonywane po zakończeniu pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych szpitala korzystających z wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 2. Codzienny obchód powinien być wykonywany w dni robocze przed rozpoczęciem pracy bloków operacyjnych i innych jednostek korzystających z systemów wentylacyjnych. 3. Jako dni robocze zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4. Wykonawca zapewnia całodobowy dyżur telefoniczny w zakresie obsługi awarii. 5. W przypadku awarii mogącej zakłócić prawidłowe funkcjonowanie obiektu wykonawca powinien bezzwłocznie przystąpić do jej usuwania. Czas reakcji serwisu - rozumiany jako czas dojazdu do awarii nie może być dłuższy niż 90 min, a w przypadku urządzeń znajdujących się w budynku D i G do 30 minut w dni robocze natomiast w dni wolne od pracy 180 min licząc od godziny zgłoszenia awarii. 6. Maksymalny czas usuwania awarii do 24 godzin. 7. W przypadku, gdy zakres awarii wymaga dodatkowych nakładów wykonawca zabezpiecza system i informuje o tym fakcie Zamawiającego. 8. W przypadku wystąpienia awarii i konieczności dokonania naprawy wymagającej dodatkowych nakładów związanych z wymianą części Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół konieczności ich wymiany wraz z kosztorysem naprawy uwzględniającym składniki robocizny oraz koszty części i materiałów niezbędnych do wykonania naprawy. 9. Wykonywanie napraw może nastąpić jedynie po zatwierdzeniu przez Zamawiającego protokołu konieczności i kosztorysu naprawy na podstawie pisemnego zlecenia w ramach oddzielnego zamówienia. 10. Zamawiający może zlecić wykonanie usługi naprawy na podstawie odrębnego zamówienia innemu wykonawcy, jeżeli uzyska korzystniejszą ofertę. Dokumentacja prac 1. Wykonawca prowadzić będzie niezbędną dokumentację prac konserwacyjnych i serwisowych (Uzupełnianie książek serwisowych) jak również będzie kontrolował terminy (m.in. realizacji przeglądów okresowych, wymiany filtrów) wynikających z dokumentacji technicznej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych, rocznych i półrocznych Protokołów na dzień z kontroli i konserwacji m.in.: kanałów wentylacyjnych, instalacji wody lodowej, central wentylacyjno-klimatyzacyjnych, agregatów chłodu i klimatyzatorów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia rocznych protokołów pomiarowych ze sprawdzenia i pomiaru osiąganych parametrów wentylacji w pomieszczeniach szpitalnych objętych wentylacją mechaniczną i urządzeniami wentylacyjnymi wymienionymi w załączniku nr 6 do siwz 4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu protokołów z przeglądów wykonywanych przez autoryzowane serwisy. 5. Sporządzenie protokołów do książki obiektu budowlanego 6. Sporządzenie protokołu z rocznego przeglądu klap ppoż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach