Przetargi.pl
Dzierżawa urządzenia do dezynfekcji obiegu i instalacji wody użytkowej wraz z pełną obsługą dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-96/2009)

Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cegłowska 80 80
    01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
    REGON: 01229869700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzenia do dezynfekcji obiegu i instalacji wody użytkowej wraz z pełną obsługą dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-96/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa urządzenia do dezynfekcji obiegu i instalacji wody użytkowej w Szpitalu Bielańskim. Dezynfekcja roztworem dwutlenku chloru (ClO2). System do dezynfekcji obiegu c.w.u. winien zwalczać bakterię Legionella pneumophila na poziomie dopuszczalnym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. (Dz. U. Nr 61, z 2007 r., poz. 417). W zakres zamówienia wchodzi m. in.: dostawa, montaż, kompletacja, uruchomienie generatora, regularna obsługa i dostawa chemikaliów (dezynfekcja pod klucz), regulacja, czyszczenie, serwis urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach stanowiących załączniki o nr 3a, 3b, 4, do SIWZ dla Wykonawców. 2.1. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o których mowa w pkt 4.1. SIWZ. 2.1.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 6.2.1 SIWZ spełniają łącznie tzn. wymóg wykazania się właściwym doświadczeniem w postaci przedstawienia co najmniej 1 dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o których mowa w pkt 4.1. SIWZ - winien być spełniony przez jednego członka konsorcjum w całej rozciągłości. 2.2. Podwykonawstwo. Stosownie do art. 36 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy - Formularz oferty (pkt 7)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3a do formularza oferty. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3b do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznik nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. SIWZ dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienie (dostawa) zostało wykonane należycie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 5.1. Atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego (PZH) lub dokument równoważny na używane środki chemiczne. 5.2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego środki chemiczne mają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 175, poz. 1433 z późń. zm.) o produktach biobójczych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach