Przetargi.pl
Dostawa aparatu ultrasonograficznego cyfrowego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7518392 , fax. 029 7517031
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 029 7518392, fax. 029 7517031
    REGON: 00054447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jednorozec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu ultrasonograficznego cyfrowego fabrycznie nowego na potrzeby Ośrodka Zdrowia w Żelaznej Rządowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do podjęcia działalności medycznej bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów. L.p. Parametr Wartość graniczna I.Ultrasonograf cyfrowy - jednostka bazowa 1.Aparat fabrycznie nowy, całkowicie cyfrowy, wyprodukowany w 2009r. 2.Monitor kolorowy LCD, typu non interlaced bez przeplatania międzyliniowego z możliwością regulacji położenia w pionie i poziomie niezależnie od panelu sterowania - Przekątna min. 15 cali 3.Ilość przetwarzanych kanałów odbiorczych - nie mniejsza niż 1024 4.Zakres stosowanych (emitowanych) częstotliwości pracy - 2 - 15 MHz 5.Maksymalna wartość dynamiki wyświetlana na ekranie aparatu - Min 220 dB 6.Maksymalna częstotliwość odświeżania (Frame Rate) dla obrazu 2D - Min 440 Hz 7.Cztery niezależne, skrętne koła. 8.Regulacja wysokości panelu sterowania - Min. 16 cm 9.Możliwość obrotu pulpitu sterowniczego - min. +/-450 10.Cztery gniazda dla głowic obrazowych przełączane z klawiatury ultrasonografu, min trzy aktywne. 11.Czas startu aparatu do momentu uzyskania obrazu 2D - max 80 sek. 12.Waga aparatu - Max 80 kg IITryby pracy aparatu 1.B mode 2.M-mode 3.Color M-mode 4.Anatomiczny M-mode 5.PW Doppler 6.Doppler kolorowy 7.Power Doppler 8.Kierunkowy Power Doppler 9.Szerokość bramki dopplera PW - od 1 do 20 mm 10.Uchylność (Steer) wiązki Dopplera - min. 30 stopni 11.Maksymalna mierzona prędkość przepływu dla PW przy 0 stopnia korekcji kąta - min 6,5 m/s 12.Maksymalna mierzona prędkość przepływu dla CD - min 5 m/s 13.Tryb Duplex (2D/PW) 14.Tryb Triplex (2D/PW/CD) 15.Kolorowy oraz Spektralny Doppler Tkankowy 16.Wyświetlana maksymalna głębokość penetracji na oferowanej głowicy convex - Min. 30 cm 17.Automatyczna optymalizacja obrazu PW przy pomocy jednego klawisza (m.in. automatyczne dopasowanie linii bazowej oraz PRF) 18.Możliwość płynnej zmiany szerokości wyświetlanego obrazu 2D (B-Mode) dla wszystkich oferowanych głowic. 19.Tryb jednoczesnego wyświetlania na ekranie dwóch ruchomych obrazów w czasie rzeczywistym jeden typu B drugi typu B+Color 20.Możliwość obracania obrazu lewo-prawo, góra-dół 21.Powiększenie obrazu zamrożonego -min. 4x 22.Powiększenie bez straty rozdzielczości obrazu w czasie rzeczywistym - min. 4x 23.Automatyczna optymalizacja parametrów obrazu 2D (min. TGC, gain, kompresja obrazu) do aktualnie badanego obszaru przy pomocy jednego klawisza 24.Automatyczna optymalizacja częstotliwości Dopplera kolorowego w zależności od głębokości obrazowania 25.Obrazowanie Rombowe 26.Obrazowanie Trapezoidalne IIIGłowice 1.Szerokopasmowa głowica typu convex. 2.Zakres częstotliwości emitowanych przez głowicę -min. 1 - 6 MHz +/-1MHz 3.Kąt widzenia - min 75 stopni 4.PW Doppler 5.Kolor Doppler 6.Power (Angio) Doppler 7.Obrazowanie harmoniczne 8.Szerokopasmowa głowica typu mikrokonweks do badań ginekologicznych 9.Zakres częstotliwości emitowanych przez głowicę - min. 4 - 8 MHz 10.Kąt widzenia - min 130 stopni 11.PW Doppler 12.Kolor Doppler 13.Power (Angio) Doppler 14.Głowica liniowa 15.Zakres częstotliwości emitowanych przez głowicę - min. 3 - 11 MHz 16.Pole widzenia 35-40 mm 17.PW Doppler 18.Kolor Doppler 19.Power (Angio) Doppler 20.Obrazowanie rombowe 21.Obrazowanie harmoniczne 22.Głowica elektroniczna sektorowa kardiologiczna 23.Zakres częstotliwości emitowanych przez głowicę - min. 1 - 5 MHz +/- 1 MHz 24.Kąt widzenia - Min. 90 stopni 25.PW Doppler oraz CW 26.Kolor Doppler 27.Power (Angio) Doppler 28.Obrazowanie harmoniczne IVPakiety obliczeniowe/raporty 1.Pełny pakiet do badań: - kardiologicznych dorosłych i dzieci - naczyń - małych narządów - pediatrycznych 2.Automatyczne wyznaczanie parametrów widma dopplerowskiego na zamrożonym spektrum (min. RI, PI, S, D) 3.Automatyczne wyznaczanie parametrów (min. RI, PI, S, D) widma dopplerowskiego w czasie rzeczywistym na ruchomym spektrum 4.Programy pomiarów: min. 8 odległości na jednym obrazie, obwód, objętość, kąty V.System archiwizacji 1.Pamięć dynamiczna obrazu (CINE LOOP) dla trybu B z możliwością przeglądu w sposób płynny z regulacja prędkości odtwarzania - Min 800 obrazów 2.Dysk twardy aparatu - Min 70 GB 3.Możliwość archiwizacji sekwencji ruchomych i statycznych na dysku aparatu 4.Archiwizacja raportów w formatach html lub/i pdf, doc itp. na dysku CD-R/RW i dysku twardym łącznie z dołączonymi obrazami 5.Możliwość wprowadzania własnych opisów i komentarzy do raportu w języku polskim 6.Nagrywarka CD-R wbudowana w aparat 7.Możliwość rozbudowy o oprogramowanie do przesyłania obrazów i danych zgodnych z standardem DICOM 3 (Dicom send, Dicom, Print, Modality Worklist) oraz wyjście Ethernet do komunikacji w standardzie DICOM. 8.Wbudowany port USB do podłączenia pamięci zewnętrznej typu Flash, Pen Drive itp do archiwizacji obrazów statycznych i dynamicznych 9.Wideoprinter czarno-biały małego formatu 10.Wbudowana w aparat instrukcja obsługi on-line w języku polskim 11.Możliwość podłączenia drukarki komputerowej (atramentowej) do drukowania raportów z badań w formacie A4 12.Zasilanie 220-240, V 50Hz 13.Czas gwarancji na aparat, głowice oraz akcesoria w miesiącach min. 12 m-cy 14.Instrukcja obsługi w języku polskim oraz deklaracja zgodności CE VI. Dodatkowe funkcje, o które aparat może być rozbudowany-na dzień składania ofert 1.Głowicę CW nieobrazową 2.Pakiet Stress Echo wraz z Wall Motion Scoring 3.Pakiet do badań kontrastowych (LVO) 4.Obrazowanie Panoramiczne VII. Dodatkowe głowice, o które aparat może być rozbudowany-na dzień składania ofert 1.- sektorową noworodkową o zakresie częstotliwości emitowanych 3-7 MHz 2.- liniowej o częstotliwości emitowanej min. 6 - 12 MHz i długości pola widzenia (FOV) min 47 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. 1.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Przasnysz konto nr 81 8924 0007 0011 7489 2003 0002. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy). Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający zgodnie z art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp) wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia: 1) wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach art.24 Pzp - załącznik 2 SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia dokumentów. 3) wykazu wykonanych co najmniej 4 dostaw w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 140.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Doświadczenie zawodowe) - załącznik 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa produktu odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) deklaracji zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany produkt jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993 r. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski. 2) zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli zaoferowany asortyment podlega rejestracji zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz.896) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3) folderów, ulotek, instrukcji, katalogów w języku polskim lub angielskim dotyczących oferowanego asortymentu i potwierdzającego wymagane parametry przez Zamawiającego. Warunki dodatkowe związane z realizacją zamówienia zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 5 SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa została wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione /zastrzeżenie należy dołączyć do oferty/. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 SIWZ. 3.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1: 3.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 i 24 ustawy Pzp - załącznik nr 3 SIWZ; 3.2.Wykazu wykonanych co najmniej 4 dostaw w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 140.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Doświadczenie zawodowe) - załącznik 4 do SIWZ. 3.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.4.deklaracje zgodności CE na przedmiot zamówienia . Deklaracje zgodności muszą zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993 r. Deklaracje należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski; 3.5.zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli zaoferowany asortyment podlega rejestracji zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3.6.foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego. W przypadku braku folderów i katalogów w języku polskim Zamawiający dopuszcza dołączenie tych materiałów w języku angielskim z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia na żądanie Zamawiającego tłumaczenia żądanych materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach